Strona 1 z 21

WADY FABRYCZNE W KANGOO II 2008 ZASTANÓW SIĘ ZANIM KUPISZ !

PostNapisane: czwartek, 25 lutego 2010, 20:16
przez skarb
Jako posiadacz Kangoo II 2008 pragnę przestrzec przed kupowaniem tego nie udanego i niedopracowanego egzemplarza samochodu innych.

Samochód ma 18 miesięcy i 35 500 przebiegu.

W ciągu tego czasu wystąpiły w nim następujące usterki :

1. Błędy przy przyspieszaniu - sprawdź wtryski i spadek mocy (do tej pory nie usunięte).
2. Czujnik paliwa pokazuje rezerwę pomimo zatankowania całego baku - występuje losowo.
3. Klocki hamulcowe zużyły się po 25 000 km, następne po kolejnych 10 000 km - czyli 35 000 dwa komplety klocków.
4. Zużycie tarcz hamulcowych - po przebiegu 35 500 tarcze przód i tył są poniżej minimum i są zakwalifikowane przez ASO do wymiany ale na MÓJ KOSZT !!! :lol:
Koszt wymiany tarcz przód tył plus klocki to w ASO 2500 (DWA TYSIĄCE PIĘĆSET) - 5% RABATU :lol:
5. Uszkodzenie mieszalnika w klimie - problemy z ogrzewaniem i chłodzeniem w kabinie (w trakcie usuwania).


Po analizie naszego forum wychodzi, że problemy te występują nie tylko w moim egzemplarzu, ale i w większości aut Renault Kangoo 2008 II zarejestrownaych na forum.

Celem niniejszego tematu jest ostrzeżeniem potencjalnych klientów firmy Renault Polska, którzy mogą planować zakup tego modelu samochodu przed tym czynem, przynajmniej do momentu aż Renault Polska zacznie się RZETELNIE wywiązywać z obowiązków gwarancyjnych.

Nie dopuszczalnym jest fakt nie uznania przez Renault Polska wymiany na koszt gwaranta/sprzedawcy tarcz hamulcowych zużytych po 35 000 km.

Miałem od nowości kilka samochodów i najwcześniej zmieniałem tarcze po 90 000 km.

KUPUJCIE BERLINGO, PARTNERA ALBO CADDY !!!

JEŻELI CHCECIE DOKŁADAĆ DO SAMOCHODU GRUBĄ KASĘ TO KUPCIE KANGOO II 2008

KUPUJĄC TEN SAMOCHÓD POPEŁNIŁEM WIELKI BŁĄD I MAM Z TEGO TYTUŁU DUŻO PROBLEMÓW.


BARDZO PROSZĘ O PODBICIE TEMATU TAK JAK "FIRMA KANGOOR Z BYDGOSZCZY"

ADMINA PROSZĘ O UMIESZCZENIE TEGO JAKO "GLOBAL ANNOUNECMENT.
"



PS.
Temat ten powstał po konultacji z Renault Polska. :lol:
Zapytałem się czy ich decyzja dotycząca tarcz jest nieodwołalna - i jest.
Więc poinformowałem o fakcie istnienia forum i że opiszę całą sprawę.
No to pan opisze.
I opisuje niniejszym. :lol:

Re: WADY FABRYCZNE W KANGOO II 2008 ZASTANÓW SIĘ ZANIM KUPISZ !

PostNapisane: czwartek, 25 lutego 2010, 21:02
przez michalxtreme
A widzisz kolego.Ja odebrałem akurat mdzisiaj mojego kangurka od mechaniora.Komplet całych nowych hamulców przód i tył + końcówki drążków i gumy zakosztowało 1572 zł.I niw wkładałem chłamu ale ATE.A ASO moim skromnym zdaniem powinni zamknąć a pracowników tak bardzo wyuczonych naukowców mechanicznych, profesorów habilitowanych do misji na marsa wysłać.

Re: WADY FABRYCZNE W KANGOO II 2008 ZASTANÓW SIĘ ZANIM KUPISZ !

PostNapisane: czwartek, 25 lutego 2010, 21:03
przez Lucass
Kangoo II 2008 to faktycznie wyjątkowy ściągacz kasy do kieszeni Renault :evil: :evil: :evil:

Podbijam i apeluję do innych użytkowników Kangoo II 2008 o opisanie swoich doświadczeń z tym samochodem.

Re: WADY FABRYCZNE W KANGOO II 2008 ZASTANÓW SIĘ ZANIM KUPISZ !

PostNapisane: czwartek, 25 lutego 2010, 21:11
przez nowicjusz
A jeszcze niedawno pokazywałem go żonie, mówiąc to jest ładne autko , ale za drogi na moją kieszeń. Wychodzi z tego że ten mój model może i stary , ale być może mniej problemowy. Na razie stoi w garażu i od 2.5 miesiąca niestety, też czeka na naprawę. :D

Może ktoś by umiał odpowiedzieć, jaki właściwie Kangurek( typ - model) najlepiej udał się Firmie Renault

Re: WADY FABRYCZNE W KANGOO II 2008 ZASTANÓW SIĘ ZANIM KUPISZ !

PostNapisane: czwartek, 25 lutego 2010, 21:28
przez lam3r
nowicjusz napisał(a):A jeszcze niedawno pokazywałem go żonie, mówiąc to jest ładne autko , ale za drogi na moją kieszeń.


Wszystko, po drugim przecinku się zgadza:-D
Ja swoje przeboje opiszę, jak tylko zakończę aktualnie "rozwiązywane" problemy:-)

Re: WADY FABRYCZNE W KANGOO II 2008 ZASTANÓW SIĘ ZANIM KUPISZ !

PostNapisane: czwartek, 25 lutego 2010, 22:05
przez adieeknz
Ale mozna zauwazyc ze wszystkie nowe samochody sa coraz bardziej wadliwe.. robia mnostwo egzemplarzy jedynie dla zarobku ..

dlatego lubie stare klasyczne samochody :D Kangoo I xd - na dzien dzisiajszy nie zauwazylem wiekszych wad procz kiepskiego zawieszenia

Re: WADY FABRYCZNE W KANGOO II 2008 ZASTANÓW SIĘ ZANIM KUPISZ !

PostNapisane: czwartek, 25 lutego 2010, 22:22
przez Masaccio
Coś czuję, że to moja (czwarta) ostatnia renówka. Jakoś nowy kangoo mnie nie przekonuje, w dodatku te usterki :cry:

Re: WADY FABRYCZNE W KANGOO II 2008 ZASTANÓW SIĘ ZANIM KUPISZ !

PostNapisane: czwartek, 25 lutego 2010, 22:53
przez czART
Masacio nie zarzekaj się. Często jest tak, że pierwsza partia produkcyjna jest "do du..y" - nie tylko samochody, ale i elektronika (np. telefony komórkowe...).

Ostatecznie jak się zaprzeć, to można kupić Dacię ;)

No i PODBIJAM (po wielu przeczytanych do tej pory postach):

KUPUJCIE BERLINGO, PARTNERA ALBO CADDY !!!

JEŻELI CHCECIE DOKŁADAĆ DO SAMOCHODU GRUBĄ KASĘ TO KUPCIE KANGOO II 2008

KUPUJĄC TEN SAMOCHÓD POPEŁNIŁEM WIELKI BŁĄD I MAM Z TEGO TYTUŁU DUŻO PROBLEMÓW.


Z mała poprawką: nie kupujcie NIC - poczekajcie na poprawiony model KANGOO :mrgreen:

czART :evil:

Re: WADY FABRYCZNE W KANGOO II 2008 ZASTANÓW SIĘ ZANIM KUPISZ !

PostNapisane: piątek, 26 lutego 2010, 07:31
przez skarb
W związku z tym, że od zamieszczenia mojego posta minęło jakieś 12 godzin, a nikt z Renault Polska nie zadzwonił z propozycją wymiany tarcz hamulcowych na ich koszt, które to tarcze zużyły się po 35 5000 km pozwalam się zacytować mój poprzedni post :

skarb napisał(a):Jako posiadacz Kangoo II 2008 pragnę przestrzec przed kupowaniem tego nie udanego i niedopracowanego egzemplarza samochodu innych.

Samochód ma 18 miesięcy i 35 500 przebiegu.

W ciągu tego czasu wystąpiły w nim następujące usterki :

1. Błędy przy przyspieszaniu - sprawdź wtryski i spadek mocy (do tej pory nie usunięte).
2. Czujnik paliwa pokazuje rezerwę pomimo zatankowania całego baku - występuje losowo.
3. Klocki hamulcowe zużyły się po 25 000 km, następne po kolejnych 10 000 km - czyli 35 000 dwa komplety klocków.
4. Zużycie tarcz hamulcowych - po przebiegu 35 500 tarcze przód i tył są poniżej minimum i są zakwalifikowane przez ASO do wymiany ale na MÓJ KOSZT !!! :lol:
Koszt wymiany tarcz przód tył plus klocki to w ASO 2500 (DWA TYSIĄCE PIĘĆSET) - 5% RABATU :lol:
5. Uszkodzenie mieszalnika w klimie - problemy z ogrzewaniem i chłodzeniem w kabinie (w trakcie usuwania).


Po analizie naszego forum wychodzi, że problemy te występują nie tylko w moim egzemplarzu, ale i w większości aut Renault Kangoo 2008 II zarejestrownaych na forum.

Celem niniejszego tematu jest ostrzeżeniem potencjalnych klientów firmy Renault Polska, którzy mogą planować zakup tego modelu samochodu przed tym czynem, przynajmniej do momentu aż Renault Polska zacznie się RZETELNIE wywiązywać z obowiązków gwarancyjnych.

Nie dopuszczalnym jest fakt nie uznania przez Renault Polska wymiany na koszt gwaranta/sprzedawcy tarcz hamulcowych zużytych po 35 000 km.

Miałem od nowości kilka samochodów i najwcześniej zmieniałem tarcze po 90 000 km.

KUPUJCIE BERLINGO, PARTNERA ALBO CADDY !!!

JEŻELI CHCECIE DOKŁADAĆ DO SAMOCHODU GRUBĄ KASĘ TO KUPCIE KANGOO II 2008

KUPUJĄC TEN SAMOCHÓD POPEŁNIŁEM WIELKI BŁĄD I MAM Z TEGO TYTUŁU DUŻO PROBLEMÓW.


BARDZO PROSZĘ O PODBICIE TEMATU TAK JAK "FIRMA KANGOOR Z BYDGOSZCZY"

ADMINA PROSZĘ O UMIESZCZENIE TEGO JAKO "GLOBAL ANNOUNECMENT.
"



PS.
Temat ten powstał po konultacji z Renault Polska. :lol:
Zapytałem się czy ich decyzja dotycząca tarcz jest nieodwołalna - i jest.
Więc poinformowałem o fakcie istnienia forum i że opiszę całą sprawę.
No to pan opisze.
I opisuje niniejszym. :lol:

Re: WADY FABRYCZNE W KANGOO II 2008 ZASTANÓW SIĘ ZANIM KUPISZ !

PostNapisane: piątek, 26 lutego 2010, 09:06
przez Lucass
nowicjusz napisał(a):A jeszcze niedawno pokazywałem go żonie, mówiąc to jest ładne autko

Ładne???
Noooo... teraz to już całkiem pojechałeś po bandzie. :mrgreen:
On jest BRZYDKI. Brzydki jak kupa!
Ph I też jest brzydki ale ma to coś. Ph II to już nie to, ale jeszcze kawałek "cosia" pozostał.
A nowy jest brzydki i nie ma NIC! :P


Jako posiadacz Kangoo II 2008 pragnę przestrzec przed kupowaniem tego nie udanego i niedopracowanego egzemplarza samochodu innych.

Samochód ma 18 miesięcy i 35 500 przebiegu.

W ciągu tego czasu wystąpiły w nim następujące usterki :

1. Błędy przy przyspieszaniu - sprawdź wtryski i spadek mocy (do tej pory nie usunięte).
2. Czujnik paliwa pokazuje rezerwę pomimo zatankowania całego baku - występuje losowo.
3. Klocki hamulcowe zużyły się po 25 000 km, następne po kolejnych 10 000 km - czyli 35 000 dwa komplety klocków.
4. Zużycie tarcz hamulcowych - po przebiegu 35 500 tarcze przód i tył są poniżej minimum i są zakwalifikowane przez ASO do wymiany ale na MÓJ KOSZT !!! :lol:
Koszt wymiany tarcz przód tył plus klocki to w ASO 2500 (DWA TYSIĄCE PIĘĆSET) - 5% RABATU :lol:
5. Uszkodzenie mieszalnika w klimie - problemy z ogrzewaniem i chłodzeniem w kabinie (w trakcie usuwania).


Po analizie naszego forum wychodzi, że problemy te występują nie tylko w moim egzemplarzu, ale i w większości aut Renault Kangoo 2008 II zarejestrownaych na forum.

Celem niniejszego tematu jest ostrzeżeniem potencjalnych klientów firmy Renault Polska, którzy mogą planować zakup tego modelu samochodu przed tym czynem, przynajmniej do momentu aż Renault Polska zacznie się RZETELNIE wywiązywać z obowiązków gwarancyjnych.

Nie dopuszczalnym jest fakt nie uznania przez Renault Polska wymiany na koszt gwaranta/sprzedawcy tarcz hamulcowych zużytych po 35 000 km.

Miałem od nowości kilka samochodów i najwcześniej zmieniałem tarcze po 90 000 km.

KUPUJCIE BERLINGO, PARTNERA ALBO CADDY !!!

JEŻELI CHCECIE DOKŁADAĆ DO SAMOCHODU GRUBĄ KASĘ TO KUPCIE KANGOO II 2008

KUPUJĄC TEN SAMOCHÓD POPEŁNIŁEM WIELKI BŁĄD I MAM Z TEGO TYTUŁU DUŻO PROBLEMÓW.


BARDZO PROSZĘ O PODBICIE TEMATU TAK JAK "FIRMA KANGOOR Z BYDGOSZCZY"

ADMINA PROSZĘ O UMIESZCZENIE TEGO JAKO "GLOBAL ANNOUNECMENT.
"