Strona 3 z 4

PostNapisane: sobota, 14 kwietnia 2007, 20:01
przez ROBAK
A ja SKACZĘ na OLEJU z BP (tej lepszej ,nazwy nie przytoczę bo za trudna :D :D ) i jest OK , i ZIMĄ i LATEM.

PostNapisane: wtorek, 24 kwietnia 2007, 10:05
przez Saragossa
Hej
Powiem wam że kangoorka mam od niedawna ale na paliwku troszke sie znam (transport ciężarowy). Widziałem kiedys w serwisie dafa robili wystawke tego co ludziom spuścili z baku... brrrr , Wszystkie możliwe kolory i gęstości. Raz facet przy spuszczaniu paliwa nalanego na markowej stacji poparzyl reke (opał czyszcony wapnem jak sie okazało)
Ja osobiście tankuje 2 fordy TDCI i teraz kangurka na stacji należącej do dawnej petrochemii płockiej w baranowie koło poznania. jeden silnik ma 94 kkm a drugi 117 kkm. Zero problemu z zamarzaniem, wtryski nie leją, filtry czyste. Raz po zatankowaniu na Shell myslalem ze autko bede musial popychac tak bylo mulowate, nie jest wiec wazne jaka stacja, wazne zeby byla wyprobowana.

Saragossa

PostNapisane: piątek, 11 maja 2007, 16:38
przez pavca
Saragossa napisał(a):Hej
Raz po zatankowaniu na Shell myslalem ze autko bede musial popychac tak bylo mulowate, nie jest wiec wazne jaka stacja, wazne zeby byla wyprobowana.

Saragossa


Właśnie miałem odwrotne doświadczenie :) Zawsze tankuje na Stadoil, a tu mi raz przyszło zatankować na BP. Nie lałem dużo więc myślę sobie naleję tego lepszego (Ultima czy jakoś tak) i powiem wam że autko dostało skrzydeł :) Wzrost mocy i kultura pracy silnika na tyle wyraźna że chyba zmienię stację :)

PostNapisane: piątek, 11 maja 2007, 21:20
przez Alberciak
Statoil nie ma odpowiednika V-POWERA i ULTIMATE. Rzeczywiście jest róznica w zrywności. Największego kopa daje chyba jednak SHELL

PostNapisane: poniedziałek, 21 maja 2007, 20:45
przez pavca
Zalałem ostatnio V-Power na Shell-u. I powiem Wam że rewelacja :) Silnik jakby znalazł kilka dodatkowych koników i kultura pracy o niebo lepsza :) Już wiem gdzie będzie moje następne tankowanie :)

PostNapisane: niedziela, 10 czerwca 2007, 22:58
przez EcO
Witajcie wszyscy :)

w nastepnym tygodniu odbieram heliosa 1.5 dci i tak przegladam forum w poszukiwaniu dobrych rad.

mam u siebie w miescie stacje BP i shell

ktore paliwo byscie polecili aby nic mu niedolegalo?

Bede tu czesciej :)
juz czekam na kangoorka

Pozdrawiam wszystkich

PostNapisane: poniedziałek, 11 czerwca 2007, 06:30
przez sw
Radzę wybrać jedną stację i zbierać faktury. Jakby co, to będzie łatwiej dochodzić roszczeń. Popytaj ludzi, którzy tam tankują, bo shell shellowi nierówny.

PostNapisane: poniedziałek, 11 czerwca 2007, 06:37
przez EcO
Ogolnie to widze, ze fajna spolecznosc skupila sie na tym forum. Twoje opisy dotyczace CB tez calkiem przyjemne. mam CB od wielu lat herbatnika starego. Wiec moze sie spotkamy kiedys na trasie

Ogolnie to juz nie moge sie doczekac kiedy dostane kluczyki od kangoorka

PostNapisane: poniedziałek, 11 czerwca 2007, 07:29
przez Lucass
Co do paliwa to jest dokładnie tak, jak pisze sw Ważne żeby to była jedna (w miarę możliwości) stacja, nawet nie koncern. Jak już kiedyś było mówione paliwo i tak idzie z tej samej rafinerii. Problem jakości polega na tym ile razy po drodze zostanie "uszlachetnione" :evil: i na solidności dzierżawcy stacji :?

PostNapisane: poniedziałek, 11 czerwca 2007, 17:27
przez Wiz
Jesli to twoj pierwszy samochod z turbina to poczytaj jak jezdzic by jej nie zajezdzic. Polecam tez wszystkie watki w ktorych przewija sie haslo "wirus" oczywiscie jesli masz wersje 85km bo do slabszej nie do konca ma to sens.
Pozdrawiam