Uwaga na paski rozrządu GATES!

Napisane:
poniedziałek, 2 stycznia 2006, 14:25
przez _ONE_
Dostałem informację (oczywiście nieoficjalną), że w ostatnim czasie pojawiły się problemy z paskami rozrządu Gatesa... nie mylić z "małymmiękkim"
Problem dotyczył Lubina, ale mimo tego proponuję nie wychodzić ze sklepu bez paragonu/faktury a jeżeli mamy możliwość to proponuję paski Conti-techa (o klasę wyższa jakość materiału) lub w ostateczności Dayco.
Wracając do tematu to było kilka przypadków zerwania i to już nawet po 40min pracy od wymiany

Sprawa prawdopodobnie dotyczy ostatniego miesiąca...

Napisane:
poniedziałek, 2 stycznia 2006, 14:39
przez Bullitt
Problem dotyczy nie tylko pasków do lublina, ale miedzy innymi do DU i Opla. Importer wydał nawet note i sciaga paski z hurtowni.

Napisane:
poniedziałek, 2 stycznia 2006, 14:47
przez _ONE_
masz jakieś namiary na oficjalną informację


Napisane:
poniedziałek, 2 stycznia 2006, 14:49
przez Bullitt
_ONE_ napisał(a):masz jakieś namiary na oficjalną informację

Widziałem u kolegi w serwisie konkurencyjnej marki, jakos przed swietami.
EDIT
Dzwoniłem i mam wiecej informacji. Sprawa dotyczy pasków wprowadzonych do obiegu w miesiacach październik- grudzień 2005. Podobno jeden z dystrybutorow sie nie popisał i wprowadził partie lewych paskow.

Napisane:
poniedziałek, 2 stycznia 2006, 14:59
przez _ONE_
Dzięki... wiem, że nowe paski przychodzą już w nowych opakowaniach.

Napisane:
czwartek, 5 stycznia 2006, 08:38
przez _ONE_
"...Firma Gates Europe zanotowała wprowadzenie do obrotu na polskim rynku partii podrabianych pasków PowerGrip o numerach 5310XS, 5408XS, 5419XS, 5434XS. Paski te jedynie przypominają oryginalne produkty, pochodzą jednak z nielegalnych źródeł. Nie są zgodne ze standardami firmy Gates, odpowiadającymi specyfikacji OE, dlatego też mogą ulegać przedwczesnemu uszkodzeniu. Firma Gates podjęła działania, które mają na celu ukrócenie tego procederu..."
Z opisu wynika, że padło na silniki:
Daewoo (Chevrolet) i Opel 0.8, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.8, 2.0
Mitsubishi 1.3