a po co go podnosić, jeszcze spadnie albo komu krzywda się stanie, nie lepiej poprostu podczas jazdy skręcić koła i gwałtonie dodać gazu, jeżeli masz stuki podczas tak pokonywanego zakrętu to prawie na pewno przegub i wszystko na ten temat po co tak sie męczyć i brudzić Zresztą prawda jest taka przeguby jak sie słyszy to juz jest za póżno byłbym zapomniał: odrazu też sprawdizsz poduszki na silniku
Napisane: wtorek, 15 sierpnia 2006, 12:20
przez Greg_PL
Co to znaczy "za późno"?
U mnie chyba jest właśnie taki problem bo przy ruszaniu podczas skretu słychać ciche stukanie.
Ile może mnie to kosztowac?
Greg
Napisane: wtorek, 15 sierpnia 2006, 15:28
przez Masaccio
Od 200-500zł. Jak lekko stuka to możesz jeszcze jeździć, tylko spokojnie na skręconych kołach i bez zrywów. W starym aucie przegub stuka już jakieś 50 000 km i jeździ.
Napisane: wtorek, 15 sierpnia 2006, 18:33
przez zuwik
Chyba że puścił łącznik stabilizatora. Do mechanika na kanał i sprawdzić
Napisane: środa, 6 września 2006, 11:09
przez Marcin
a umnie jeżeli przyśpieszm to przy predkosci od 70do 80 kierownica dostaje wibracji .Koła wyważone dwa razy i nadal to samo. moze ktoścoś wie na ten temat
Napisane: środa, 6 września 2006, 13:12
przez Greg_PL
Marcin napisał(a):... przy predkosci od 70do 80 kierownica dostaje wibracji ..
Kiedyś znajomy miał tak w beemce, okazało się że jedna z opon była wadliwa. Potem zrobił się guz.
Napisane: środa, 6 września 2006, 13:28
przez Lucass
Marcin napisał(a):moze ktoścoś wie na ten temat
Przyczyn może być wiele: luz na końcówkach drążków kierowniczych, na sworzniu zwrotnicy, na silentblokach wahaczy, na przegubach zwrotnicy...
Czy o czymś zapomniałem...? No w zasadzie może jeszcze drgać niewyważona półośka i przenosić drgania na kierownicę
A tak wogóle to ten temat już był - użyj polecenia SZUKAJ a znajdziesz
Napisane: środa, 6 września 2006, 19:54
przez Marcin
drążki , swożnie wymienione silenbloki jeszcze ok żadnych luzów oponki też nówki nie mam pojęcia poszukam jeszcze w archiwum.Dzięki