Strona 1 z 7

ceramizer

PostNapisane: środa, 6 września 2006, 18:36
przez PanKot
Kiedyś przypadkiem znalazłem takie stronki:

http://www.ceramizer.pl/component/optio ... /Itemid,1/

http://www.auto-repair.pl/content/view/106/161/

zainteresowałem się tym, poczytałem i postanowiłem wypróbować.

Dolałem do oleju i zgodnie z instrukcją przejechałem pierwsze 200km.
A wlaściwie już 430 km.
Mam wrażenie, że silniczek stał się żwawszy i ciszej pracuje.
Jak ze spalaniem to jeszcze nie wiem.

Jeśli chodzi o zakup to - zamówiłem przez internet. Paczuszka przyszła następnego dnia do domu. Razem z dostawą zapłaciłem 62,-zł.

Dlaczego to zrobiłem?
Otóż, bedąc w warsztacie, w którym robią głowicę usłyszałem jak oddawana była głowica do ceramizacji. Dwóch młodych chłopaczków startujących w wyścigach na 1/4 mili bardzo chwalili ten zabieg.
I dlatego postanowiłem też to zrobić chociaż w inny sposób.
Muszę teraz podjechać do mechanika, który robił mi testy sprężania przed remontem silnika i po remoncie. Zrobię jeszcze raz teraz po zabiegu ceramizacji.
Ciekaw jestem jak wyjdzie.

PostNapisane: środa, 6 września 2006, 18:41
przez _ONE_
Ja testuję dwusiarczek molibdenu :D

PostNapisane: środa, 6 września 2006, 19:08
przez PanKot
_ONE_ napisał(a):Ja testuję dwusiarczek molibdenu :D


A gdzie można o tym poczytać?

PostNapisane: środa, 6 września 2006, 19:24
przez KiK
Gdzieś na forum Filip chwalił się marką oleju molibdenowego jakiego używa. Przyznam, że ja nie pamiętam :roll:

PanieKocie, fajna strona i informacje. Jak już sprawdzisz to koniecznie pochwal się wynikami.

Kuba

PostNapisane: środa, 6 września 2006, 20:04
przez Lucass
To jest godne uwagi!
Pamiętam jak lat temu 15 zapodałem do swojej skody coś o nazwie bodaj Slider 2000. To był preparat teflonowy który działał w taki właśnie sposób. No i przez te 15 lat silnik sprawował, a właściwie sprawuje się bez zarzutu, nie bierze ani grama oleju, na benzynie odpala na zimno po dwóch obrotach wału i gdyby nie to, że niedługo odpadnie od budy z powodu rdzy ogólnej :wink: to jeździłby jescze długo 8)

PostNapisane: czwartek, 7 września 2006, 06:39
przez _ONE_

PostNapisane: czwartek, 7 września 2006, 09:13
przez zuwik
ONE co to daje?

PostNapisane: czwartek, 7 września 2006, 09:22
przez _ONE_
hmmm... zauważalnie lżej pracuje silniczek - jest cichszy i spokojniejszy.
Molibden używa się od dawna jako środek zmniejszający tarcie (np. smar molibdenowy)

PostNapisane: piątek, 8 września 2006, 10:15
przez loocky
Zaciekawiliście mnie tym. Będę mósiał sam wlać to przy następnej zmianie oleju.

PostNapisane: niedziela, 10 września 2006, 08:19
przez czerja
zaciekawiliście mnie :!: