przez MK wtorek, 11 stycznia 2011, 07:05
benom napisał(a):MK napisał(a):Lucass napisał(a):Sugestie?
No cóż, dizel proszem pana, dizel...

Raczej zapchana nagrzewnica.
Mój diesel grzeje w środku już po 3-4min jazdy.
MK wydaje mi się, że parkujesz w ciepłym garażu skoro po tak krótkim czasie masz ciepłe powietrze w nadmuchu. Mój kangoor stacjonuje na polu/dworze (to dla tych z północy Polski

) i jest duża zależność między temperaturą powietrza, a czasem w jakim mamy ciepło w kabinie. 3-4 min to raczej osiągam tylko do późnej jesieni kiedy temperatura nie spada poniżej 0, a jeśli spadnie to trzeba tak czas podwoić. Przed zeszłorocznymi świętami Bożego Narodzenia, kiedy mieliśmy atak niskich temperatur i pewnego pięknego ranka na termometrze było -25 to przez drogę z domu do Nowego Sącza (około 20km) silnik nie mógł się nagrzać, więc przychylam się do stwierdzenia
Luccassa'a - te typy tak mają.

Garażu brak!

Jeszcze raz twierdzę, że mój grzeje BDB i nie do końca zimno można zwalić na CR inowe diesle.
Jeszcze uwaga: w nagrzewaniu pomaga jazda nie niżej niż 2000 obrotów (oczywiście bez piłowania)- kwestia recyrkulacji spalin. itd..
Pozdrowienia Marcin
CLIO 3 1,6 16v 128KM GORDINI 2012r. - LPG STAG
Kangoo II 1,5dCi 115KM PRIVILEGE+ TomTom Edition 31.XII.2010r. srebrny
Porzuciłem akordeon, a szkoda.
Focenie wciąga!!! Jestem szumofobem i maniakiem ostrości!!!
Nikon D7100 Nikon D50
CHEVROLET SPARK M300 LS 1,2 16v 85KM 2010r. - LPG STAG - BYŁ!!!!