żółte 1,5 dCi ALIZE 2003r ,ALBRECH 6890+ALAN 9+densei EC2002 Kłopot z życiem polega na tym, że nie ma okazji go przećwiczyć i od razu robi się to na poważnie.
Hmm, ciekawe. Caly czas swieci sie kontrolka od niezamknietych drzwi. Dzis po zamknieciu samochodu centralny zlapal wszedzie (z reszta jak zawsze - sprawdzilam, centralny dziala bez zarzutu) ale wlaczal sie caly czas alarm, do tego stopnia, ze musialam odlaczyc akumulator:/ Znalazlam wszystkie wylaczniki drzwiowe, nie rozbieralam ich, wszystkie wygladaja na stan idealny, sama nie wiem...
Co masz z tyłu klapę czy drzwi? Masz jakiś wyłącznik w pokrywie silnika? W większości przypadków wina leży po stronie mikro wyłącznika, który jest w zamku klapy. Dostępny jest po zdjęciu tapicerki.
Juz doszlam co jest grane. W drzwiach lewych tylnych wylacznik jest uszkodzony. Ciekawa historia, gdyz jego calkowite odlaczenie nie rozwiazuje problemu. Wylejam go z drzwi,odlaczylam, kontrolka zgasla i bylo ok przez 15min. Po tym czasie znowu sie zaswiecila. Znowu odlaczylam keblelki az od samej kostki i narazie zniknelo, ale zobaczymy jak pojezdze dalej. Z tylku jak cos mam drzwi, ale tam na 100% jest wszystko ok, ewidentnie diagnozuje w/w wylacznik.
slay napisał(a):W większości przypadków wina leży po stronie mikro wyłącznika, który jest w zamku klapy. Dostępny jest po zdjęciu tapicerki.
Mam problem z zamkiem klapy. Gdy jadę po nierównościach, zapala się kontrolka niedomkniętych drzwi. Wiem, że chodzi o tylnią klapę. Poprzedni właściciel owijał ucho (to za co łapie zamek klapy) w szmatkę i wtedy było dobrze, ale to dość prymitywny sposób... O co chodzi? Gdy jest izolacja między uchem a zamkiem nie ma problemu.
w którym miejscu jest czujnik zamknięcia klapy bagażnika? Wczoraj popracowałem nad uchem które łapie zamek i już myślałem, że ok, ale dziś mi znowu wyskoczyło, że jedne drzwi niedomknięte. Na bank problem leży po stronie klapy, ale nie wiem gdzie szukać.
Wyłącznik jest na końcu kabli Odepnij zapinki i sprawdź czy się nie wysunął. Jeśli dźwignia się wyrobiła i nie "atakuje" wyłącznika, włóż w zaznaczoną szczelinę kawałek plastiku np. wycięty z plastikowej teczki.