Poradziłem sobie z Tym obrotkiem i opisze dla zainteresowanych jak to wszystko było:
*Auto Kangoo 1998r 1,9 D65 na mechanicznej pompie Lucas
* Fabryczne zegary ( 4 Kostki )
http://genfoto.org/images/xantia2000/liczniki001.jpg
*Zegary z obrotomierzem pobrane z Clio II 1999r 1,9D (ale podobno pasują też od wersji benzynowej, 4 kostki)
http://cargryf.pl/zdjecia/122274/2.jpg
Mianowicie wszystko pasowało i działało bez żadnych przeróbek, jedynie brak sygnału z Obrotomierza.
Sygnał z obrotomierza wziąłem ze sterownika silnika PIN 21 (brązowy kabel) przeprowadziłem kabel do wnętrza i podpiąłem do kostki N w pin 7 i działa.
Mam nadzieje, że komuś to pomoże, ponieważ sam szukałem dokładnych informacji na ten temat i przeczytałem kilkadziesiąt postów i dalej nic nie wiedziałem. Podziękowania dla "skawina" bo on pomógł mi w tym. Dzięki też dla "wojtas040" za schematy zegarów. Pomogły bardzo pozdrawiam