Witam , w czym dokładnie masz problem (co jest upalone) , moze chodzi o wypalone piny? (takie jak na fotce?)
https://zapodaj.net/d7a4a694cc976.jpg.htmlJwśli tak to miałem u siebie wypalone dwa piny , zrobił mi to znajomy elektronik/elektryk samochodowy , koszt tego był 100zł , takze jezeli to to samo lub cos podobnego to radzil bym wpierw udac sie do takiego specjalisty , to bedzie jedna z najtanszych i najmniej klopotliwych operacji.
Jeśli chodzi o numery komuterów to radził bym szukac dokładnie z tym samym numerem , napewno któraś z tych cyfr może sie róznic w zalezności od serji i wypustu komputera , ale radził bym juz szukac tego własciwego komputera , bo tylko specjaliści wiedza co i jak.
Jesli chodzi o stacyjke w razie innego komputera(inne immo) to może zostać stara stacyjka , sam czujnik immo sie zsuwa z stacyjki a grot w orginalnym kluczyku powinien byc podmieniany, a chodzi tylko o odpowiedni odczyt kodu immo.
Jesli chodzi o komputer sam nie wiem jak to dokladnie jest , bo tez brałem pod uwage podmienianie sterownika/komputera ale własnie niewiem jak z tym immo jest dokladnie , mechanik mi mówił ,że trzeba by przelutowaywac kostke immo ze starego komputera ale , ponoć w nowszych autach mozna to zrobic przez skopiowanie danych , sam niewiem jak to jest , niejestem dokładnie w temacie.z taka operacja podmniany komputera główny problem to jest immo , można go tez wyrzucic to raczej do specjalisty pasowalo by sie udać
skoczek 02r. 1.9 DTI 80km (KC0U)
KOD SILNIKA: F9Q 780 (sprzedany 12.11.2018) daleko nie poszedł... 7.5 roku jazdy XD szkoda było sprzedac ( 340kkm nalatane , jezdził bym dalej bo silniczek jak dzwon , ale buda i elektryka to szkoda gadać...
VW lt 35 2.5 TDI 109km 02r blaszak
Vw t5 2.0 CR 102 km 2011r
audi a4 b6 1.6 benzynka 02r...