przez PanKot wtorek, 21 lutego 2006, 14:09
zuwik napisał(a):Poza tym decydujesz się na skrócenie życia amorków i budy - będzie łatwiej dobijał. Ładowność też obniżysz. Zadbaj o stan bałwanków-odbojników przy obniżaniu i dbaj o nie dobrze

Popieram.
U mnie wyszło obniżenie zawieszenia przypadkiem.
Przy wymianie drążka skrętnego obniżyła się jedna strona a przy wymianie tulei gumowo metalowej z drugiej strony wyrównano mi pozim autka ale do niższego. Teraz mam obniżone i tak jak mówi Żuwik, zmniejszyła się ładowność i częsciej dobija do "bałwanków" pod obciążeniem.
Zmniejszył się też prześwit pod podłogą co nie było teraz mile jak wszędzie było sporo śniegu i wysokie koleiny na parkingach. Obcierałem podlogą o zmarźnięty śnieg.
Zimą jeżdżę na kołach 13'' więc jest nisko zawieszony, jak na lato zmienię na 15" to nie będzie tak bardzo widać.
1,2;RN;60KM; żółty'98; tył-drzwi, CB-Alan-101, alu15", wersja sportowa (trampki w bagażniku).
MB 123 230CE 1984r.