Szumak napisał(a):Ustaw przód na kozłach, sprawdź przy okazji koła czy obracając ręcznie w obie strony nie wyczuwasz jakiś nadmiernych luzów i czy przypadkiem nie słychać stuków. Potem uruchom silnik i wrzuć bieg - może coś uda się bliżej coś ustalić.
Jest taka stara metoda szukania miejsc, gdzie w szczególności szumią łożyska i/lub uszkodzone przekładnie: przykładasz długi śrubokręt (lub inny stalowy pręt) do korpusu silnika w sprawdzanych miejscach i następnie przykładasz ucho do drugiego końca - wszelkie anomalie ładnie słychać. Może uda się tą lub podobną metodą ustalić miejsce skąd dochodzi ten chrobot. Tylko uważaj na włosy i głowę

Nic nie da ustawienie go na kozłach, nie będzie tego obciążenia, na ręcznym z trójki jak próbuje ruszyć, to słychać trochę stukanie, więc na podniesionym przodzie raczej nic się nie dowiem(w ostateczności jutro nawet to bym sprawdził).
PRzy gazowaniu słychać taki pisk krótki, ciężko powiedzieć skąd, czy z rozrządu czy spod pokrywy zaworów, gdzieś w tych okolicach.
http://youtu.be/whaXJXrGFLIW każdym razie coś nietypowego bede potrzebowal do odkrecenia pokrywy zaworów i osłony rozrządu?