
korabl napisał(a): (...) Nie dość ,że musisz zwracać uwagę na minimalną wysokość w bramach i pod wiaduktami, to auto jest bardzo podatne na boczne podmuchy wiatru.
Adro napisał(a):korabl napisał(a): (...) Nie dość ,że musisz zwracać uwagę na minimalną wysokość w bramach i pod wiaduktami, to auto jest bardzo podatne na boczne podmuchy wiatru.
Nie przesadzaj. Kangur z rowerem na dachu nie jest wyższy od TIRa, a te jakoś jeżdżą i pod wiaduktami i pod mostami.
komor napisał(a):Witam osobiście ćwiczę bagażnik na hak na trzy rowery Thule. Uważam że jest to najlepsze rozwiązanie. Rowery są schowane wza samochodem nie dają dużego oporu . Spalanie i prędkość nie odbiega od normy
. Dostęp do bagażnika mam przez tylną kanapę. Oczywiście jest tylko potrzebny w podróży. Jest jeszcze inna zaleta jak zdejmę rowery to zdejmuję bagażnik i spokój. Natomiast nie rozumiem
![]()
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości