przez agnas niedziela, 2 grudnia 2012, 19:47
Świst narasta wraz ze wzrostem obrotów (ale tylko podczas jazdy) i prędkości.
Ostatnio wymieniałam właśnie rurę dolotową do turbo, tą z załącznika i co ciekawe, właśnie od tego czasu syczenie zaczęło występować.
Powiedziałam o tym mechanikowi na co odrzekł, że rura została porządnie zamontowana i nie stwierdził żadnych nieszczelności.
Po tygodniu jazdy wróciłam do niego z tym samym sykiem, wziął kangoorka na kanał, pooglądał, podumał, ale po paru godzinach oddzwonił i powiedział, że on nigdzie nie widzi żadnej nieszczelności i póki sytuacja się nie nasili, nie jest mi w stanie pomóc no i że tak powiem, dupa blada :/
- Załączniki
-

- rura dolotowa
- 1.jpg (60.11 KiB) Przeglądane 63 razy
Kangoo z 2002r. 1,5dCi 65KM.