Kangur traci moc

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Re: Kangur traci moc

Postprzez Lucass niedziela, 2 grudnia 2012, 18:43

Ale koleżanka pisze, że wzrost obrotów nie powoduje syczenia tylko wzrost prędkości jazdy.

@agnas - opływowy skoczek - wiesz, taki oksymoron ;) Opływowy jak cegła :lol:
A ten świst narasta wraz z prędkością niezależnie od obrotów? Bo jak tak, to domknij szyby :P

Nie wiem jak dokładnie wygląda filtr i jego obudowa w 1,5 dCi, ale np u mnie włożyć odwrotnie by się go po prostu nie dało.
Pozdrawiam, Lucass
Obrazek
Zapraszam na http://www.wedrowki.com
Avatar użytkownika
Lucass
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
 
Posty: 10332
Dołączył(a): środa, 28 czerwca 2006, 23:00
Lokalizacja: Kraków, zasadniczo...

Re: Kangur traci moc

Postprzez agnas niedziela, 2 grudnia 2012, 19:47

Świst narasta wraz ze wzrostem obrotów (ale tylko podczas jazdy) i prędkości.
Ostatnio wymieniałam właśnie rurę dolotową do turbo, tą z załącznika i co ciekawe, właśnie od tego czasu syczenie zaczęło występować.
Powiedziałam o tym mechanikowi na co odrzekł, że rura została porządnie zamontowana i nie stwierdził żadnych nieszczelności.
Po tygodniu jazdy wróciłam do niego z tym samym sykiem, wziął kangoorka na kanał, pooglądał, podumał, ale po paru godzinach oddzwonił i powiedział, że on nigdzie nie widzi żadnej nieszczelności i póki sytuacja się nie nasili, nie jest mi w stanie pomóc no i że tak powiem, dupa blada :/
Załączniki
1.jpg
rura dolotowa
1.jpg (60.11 KiB) Przeglądane 63 razy
Kangoo z 2002r. 1,5dCi 65KM.
agnas
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 136
Dołączył(a): poniedziałek, 24 maja 2010, 05:04

Poprzednia strona

Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron