Po mojemu to ew możemy się spotkać jakoś, ja ci pomogę to wyciągnąć i mogę mieć ze sobą silnik krokowy żeby sprawdzić czy to to. Bo pozbyć się go nie chcę niestety.
no taki jak pokazałem. Jak ściągniesz wskazówkę to on się trzyma na tych białych szpindlach. Cztery metalowe szpilki są na wcisk i wychodzą jak kasa z kieszeni Tylko tych białych nie ułam!!! Jeśli coś nie kontaktuje to właśnie styk tych czterech metalowych szpilek Tylko rozbieranie tego jak nie masz nawet na sprawdzeniesilnika - moim zdaniem - mija się zcelem. Wystarczy że delikatnie poruszasz silnikiem na boki żeby ew poprawić kontakt
Własnie wiem..... Na allegro niby są te liczniki , ale też nie mam pewności że ten następny będzie sprawny dlate szukam kogos kto ma na zbyciu taki silnik (oczywiście za nie wielką opłatą) żeby być pewny że będzie sprawny
Model: Kangoo Ph1 Silnik:1.2 8v Rok Produkcji: 2000
Kup sobie nowy z obrotomierzem, za 50zł wyhaczysz, mniej problemu będzie. Jak nie masz pinu od obrotomierza we wtyczce to dociągniesz kabel i będziesz miał dodatkowo obrotomierz. Wtyczki będą Ci pasować plug n' play. Nie ma sensu kombinować z tym starym złomem...
Kangoo I 1.2 8V 60KM '98r Jedyny MV941 z takim zderzakiem :D Chcesz pomocy - uzupełnij profil o dane samochodu. Nie każdy ma czas na grzebanie po Twoich postach za modelem samochodu i silnika.
Najpierw sprawdź czy go masz we wtyczce, przeczytaj ten temat: viewtopic.php?f=79&t=6253&hilit=adaptacja , jest tam wszystko co potrzebne wraz z rozpiską pinów. Kabel dociągniesz albo z alternatora, albo z przekaźnika pompy paliwa(ja tak zrobiłem), jedyny problem to przejście przez gumową przelotkę do komory silnika (można sobie poradzić kawałkiem druta -ok.0,5m- jak pilot).
Kangoo I 1.2 8V 60KM '98r Jedyny MV941 z takim zderzakiem :D Chcesz pomocy - uzupełnij profil o dane samochodu. Nie każdy ma czas na grzebanie po Twoich postach za modelem samochodu i silnika.