Andrju67 napisał(a):Kolego miałem ten sam problem, luzy trzaskania wyciek oleju.
Szukałem maglownicy do kangoo, ale strasznie dużo chcieli.
POczytałem i kupiłem maglownice z clio II z diselka.
Zrzuciłem sanki i wahacze odkręciłem krzyżaka od kolumny kieroniczej, odkręciłem sworznie ze zwrotnic i całe sanki na dół. wymieniłem założyłem nową z clio nowe gałki ( gałki z clio II oTRW długie) założyłem, poskładałem i śmiga.
Pozdrawiam
HHmmm ale poco sanki odkręcałeś wogóle miałeś owiele wiecej pracy z tym rozkręcaniem , ja jak zmieniałem magiel to poprostu wysunołem ją w lewą strone patrzac od tyłu auta , fakt było ciasno i w dwie osoby to robilismy , ale po odkręceniu magla i przekręcaniu go po paru minutach a raczej kilkunastu

wyjelismy magiel i potem włozylismy nowy (używany) magiel

, jak dobrze pamietam zakupiłem magiel za 250zł z przebiegiem niby 160tyś , a stary magiel ciekł po zakupieniu auta , czyli przy 220tyś... ciekaw jestem ile ten nowy magiel da rade śmigac , narazie nic nie cieknie i nie hałasuje

(niema psztykania na zgaszonym jak sie rusza kierownica

), no może minimalnie jest

, ale...

, musiał bym sprawdzic
