Strona 1 z 1
Elektronika

Napisane:
niedziela, 26 stycznia 2014, 17:00
przez Michalak
Witam was
Mam problemy z elektroniką w kangoo 1,5 dci 2003, ogólnie to nic nie działa(był to wół roboczy) a ze ja nim teraz jeźdze na codzien to mi to przeszkadza. Przejdzmy do szczegółów.
Najbardziej irytujący jest nawiew który działa a nie wieje, Przepatrzyłem to wszystko i doszedłem do wniosku, ze silniiczek kręci się jak należy, przed nagrzewnicą jest ciąg powietrza ale jak włożę ręke za nagrzewnicą powietrza brak, przez co w zimie jest masakra.
Kolejny problem to drzwi tylne przesuwne, czasem się otwierają i zamykają normalnie, czasem nie da się ich otworzyć a jak się już to uda to nie można ich potem zamknąć, trzeba dopiero wcisnąć "cycek" i się zamkną
Więc lecimy dalej, nie ma również światła wstecznego? wszystkie bezpieczniki sprawdzone i jest okej? powód?
I następny irytujący problem to, ze kopie prądem jak się z niego wysiada, nie zawsze ale dosć często
Re: Elektronika

Napisane:
niedziela, 26 stycznia 2014, 17:07
przez skawina
Przed nagrzewnicę? Musiałbyś mieć podszybie zdjęte... Czyli silnik kręci, a nie dmucha w środku?
Drzwi - raczej zamek. Tam są linki i lubi się urywać mocowanie pancerza. Trzeba by tapicerkę zdjąć.
Wsteczny - czujnik na skrzyni, bo żarówka chyba dobra?
Kopanie - Ładunek z Twojego ubrania albo masz pokrowce.
Re: Elektronika

Napisane:
niedziela, 26 stycznia 2014, 17:12
przez Michalak
Silnik kręci na każdym biegu, rozbierałem tam i patrzyłem, wieje jak piernik ale do środka nic nie dociera. Słychać tylko szum silnika a powietrza ni hu hu
Re: Elektronika

Napisane:
niedziela, 26 stycznia 2014, 17:16
przez skawina
Klapy wszystkie otwierają/zamykają? Nie wiem jak to jest w lifcie, ale w moim między wentylatorem, a nagrzewnicą jest gumowy kanał. Może on wypadł i powietrze dmucha w podszybie..... Bo chyba silnik nie podpięty odwrotnie???
Re: Elektronika

Napisane:
niedziela, 26 stycznia 2014, 17:18
przez Michalak
Silnik dmucha prawidłowo, jakiś tam mechanik mówi że jakaś linka. Ale z tego co wiem tam są elektroklapki. A między nagrzewnicą a dmuchawą nei ma klapek, ani za ani przed :/ Tak jak by nagrzewnica była zapchana, ale żeby aż tak? ani grama powietrza nie przelatuje
Re: Elektronika

Napisane:
niedziela, 26 stycznia 2014, 17:30
przez skawina
To musiałbyś przyuważyć czy linki poruszają klapy. Elektryczne sterowanie jest tylko klapą obiegu wewnętrznego. Może masz coś schrzanione przy pokrętłach.
Re: Elektronika

Napisane:
niedziela, 26 stycznia 2014, 17:33
przez Michalak
Z tego co mi powiedzieli to był to anglik i przekładka, wymieniany był również silnik na nowy. Zawioze go do elektro mechanika tylko najpiew do mechanika na wymiane poduszek.
Ale prosze jeszcze oo wypowiedzi
edit
Przy zmianie na pokrętłach jakiś tam delikatny strumien powietrza zmienia kierunek, np dam szyby to coś tam leciuttko leci, dam na nawiew przedni też troszkę ciepłego powietrza leci
Re: Elektronika

Napisane:
niedziela, 26 stycznia 2014, 23:15
przez slay
Wiem, może głupie pytanie, filtr powietrza wymieniałeś?
Re: Elektronika

Napisane:
poniedziałek, 27 stycznia 2014, 22:02
przez Michalak
No to chyba oczywiste, opisze dokładnie co zrobiłem
Dostałem się do wiatraka, sprawdziłem czy silnik kręci w dobrą strone i czy wieje w strone nagrzewnicy, wszystko było oczywiście okej. Następnie rozebrałem obudowę nagrzewnicy i sprawdziłem czy tam też jest ciąg, i zonk bo go wcale nie ma, nie spotkałem się z takim przypadkiem, żeby nagrzewnica "trzymała" tyle powietrza, w tym problem że klapek żadnych też tam raczej nie ma( aczkolwiek nie zauważyłem)
Jest tto realne ze jest tak zapchana ze nie przepuści ani grama powietrza( bo dla mnie to dziwne) powierzchownie wygląda jak nowa
Re: Elektronika

Napisane:
środa, 29 stycznia 2014, 23:37
przez Lucass
A zimne powietrze leci normalnie? Bo przez nagrzewnicę to inna droga. Jeżeli nie leci i zimne to kanał musi być zapchany. Jeżeli zimne leci, ale nie reaguje na zmianę pokrętłem, to problem może być w cięgle od pokrętła.
Klapka jest, bo być musi. Tylko pewnie unieruchomiona. Nagrzewnica jest cały czas "po prądem", więc sterowanie ciepło/zimno odbywa się poprzez kierowanie powietrza przez nagrzewnice albo obok.