Strona 1 z 1

Pompa wsp. hydrauliczna z paska

PostNapisane: poniedziałek, 7 kwietnia 2014, 18:08
przez skawina
Czy tak zagięta rura wysokiego ciśnienia może stawiać na tyle opór, ze po prostu to ciśnienie za tym zagięciem jest zbyt małe żeby kierownicą lekko kręcić?
A może płyn stracił właściwości?
Od początku jak mam kangura to nie podoba mi się to wspomaganie.
Na maglownicy nie ma wycieków, przód postawie w powietrzu to ręką obrócę koła lewo-prawo.
Teraz jeszcze założyłem opony letnie i..... :evil:
Nie podnosi mi obrotów, ale to pomijam, bo jak depnę na gaz to nie ma zmiany.
Pompa wymieniana.
Nie wiem.... Ciężko chodzi, ręce bolą....

Jakie ma w ogóle dawać ciśnienie pompa?

A może ma ktoś jakiś haczyk na inne sprawdzenie?.......

Re: Pompa wsp. hydrauliczna z paska

PostNapisane: wtorek, 8 kwietnia 2014, 18:58
przez skawina
Nikt ni chu chu? :|
Jutro wkładam zegar i sprawdzę jakie jest ciśnienie. Z tego co wypatrzyłem to załamanie nie ma znaczenia, bo i tak dziura jest większa niż np w zaworze pompy. Rozebrałem dzisiaj starą/poprzednią pompę. Pompa łopatkowa. Żadnej filozofii nie ma, ale muszę sprawdzić ciśnienie jakie daje. Ewentualnie spuszczę płyn i zaleję nowym.

Re: Pompa wsp. hydrauliczna z paska

PostNapisane: środa, 9 kwietnia 2014, 10:58
przez Lucass
Na mój rozum jeżeli płyn nigdzie nie ucieka, a ciśnienia w układzie odpowiedzniego nie ma, to może być jedynie wina pompy, ewentuaknie zapchanego przewodu ciśnieniowego. Tyle że w przypadku braku przepływu nie chłodzona olejem pompa też dostałaby po d...
To zagięcie ze zdjęcia raczej bez znaczenia.

Re: Pompa wsp. hydrauliczna z paska

PostNapisane: środa, 9 kwietnia 2014, 13:21
przez skawina
Wymieniłem płyn jest o niebo lepiej chociaż nie do końca, aczkolwiek możliwe jest jeszcze dokładne wypowietrzenie i ewentualne wypłukanie układu przy normalnej jeździe lub po prostu takie ma być. Na razie auto pochodziło na wolnych obrotach, kiera w te i we wte. Stary płyn na początku (wzrokowo) był czysty, ale po przyłożeniu pistoletu kompresora leciała kalafa... Ile mogłem to usunąłem, bo nie mam jak inaczej - pompa na wysokości zbiornika, a z maglownicy odkręcić to piekło...
Przed wymianą - 50 bar niezależnie od położenia kierownicy.
Po wymianie i wyczyszczeniu zaworu pompy (choć był czysty) 40 bar przy lekkim kręceniu, ale już 100 bar przy prawie pełnych skrętach nie dusząc oczywiście kierownicy do końca.
Najlepiej jakbym miał możliwość porównania z takim samym kangurem.
Pojeździmy - zobaczymy ;)

Re: Pompa wsp. hydrauliczna z paska

PostNapisane: środa, 9 kwietnia 2014, 21:03
przez siwy261976
ciśnienie w barach
koła do jazdy na wprost 5-7
koła skręcone do oporu 79-86
zalecany olej elf renaut matic d2 lub mobil atf 220 około 1,1 litra
kontrola poziomu co 100 000 km
wg książki: ............ obsługa i naprawa.