Czy to cewka?

Witam. Mój Kangur od momentu założenia LPG szarpie na tym typie zasiania. Najczęściej w niskim zakresie obrotów, w zasadzie tylko i wyłącznie. Na benzynie jest ok. Świece wymieniłem na NGK oraz dwa razy czyściłem przepustnicę. Luz zaworowy ok (zgodnie z zaleceniami Forumowiczów na LPG nieco większy niż na benie). Jeszcze na kompie nie byłem ale mój "gazownik" podejrzewa cewkę. Jeden z przewodów ma popękaną izolację, więc pewnie ma przebicie (łapskami nie łapałem).
No i teraz mam pytanie: jeśli to cewka to czy można to zdiagnozować bez kompa? Jaką cewkę kupić? Obezna to BOUGICORD bez wymiennych przewodów. Chciałbym kupic taą z wymiennymi przewodami, a to dlatego, że kable na mojej obecnej cewce załatwił jakiś gryzoń (no nie ma co, jest pożarty
) Dla innych modeli RENAULT użytkownicy tych aut polecają cewki BERU. Do mojego silnika jest też cewka BERU z wymiennymi przewodami, ale niestety nigdzie nie mogę jej dostać.
Z własnych doświadczeń co mi polecicie? Używkami nie jestem zainteresowany, tylko nowe
Kangoo 1.2 16v silnik D4F
Serdecznie dziękuję za zainteresowanie tematem.
No i teraz mam pytanie: jeśli to cewka to czy można to zdiagnozować bez kompa? Jaką cewkę kupić? Obezna to BOUGICORD bez wymiennych przewodów. Chciałbym kupic taą z wymiennymi przewodami, a to dlatego, że kable na mojej obecnej cewce załatwił jakiś gryzoń (no nie ma co, jest pożarty

Z własnych doświadczeń co mi polecicie? Używkami nie jestem zainteresowany, tylko nowe

Kangoo 1.2 16v silnik D4F
Serdecznie dziękuję za zainteresowanie tematem.