temat zamykam chyba ze ktos ma pyt. zestaw gumek wyrtwalem w sklepie u mnie w miescie po 30 zł komplet kupilem 2 i plyn

. Jak ktos jest majsterkowy to poradzi sobie sam co prawda wyglada to troche strasznie jak ktos nie robil wczesniej , aby gumki pasowaly . Naszczescie w skoczku jest raczej typ tylko i wylacznie wciskany razem z tloczkiem .Rozebralem wyczyscilem nowe gumki zlozylem jak dziecko . Jedyny problem byl z dolnym swozniem trzymajacym zacisk troszke stal i zaczal mi zle wycierac klocki , stare tak samo .wyczyyscilem przepsiukalem sprezarka koniecznie trzeba nabyc specjalnyt smar do tloczkow cylinderkow hamulcow mala tubka 5 zl a nie bedziecie rozbierac 2 razy . wszystko inne sie z czasem wyciera nawet smar miedziany .Po zlozeniu wszystkiego okazalo sie ze hamulce biora tak troszke pozniej sadze ze to wina wlasnie dolnego trzymania zacisku nie pracowalo tylko stalo .odpowietrzylem sam

waz pcv 6 mm na wezyk i powrot do zbiorniczka

. . Patent na odkrecenie starego mocno zardzewialego odpowietrznika wd 40 + czas + wd 40 i dobry klucz oczkowy np( np coval) zalozyc i pukac delikatnie mlotkiem na koniec klucza , puszczaja wszystkie male stare sruby w 99 % pzdr
