Strona 1 z 2

Witam i pytam.

PostNapisane: wtorek, 13 października 2015, 10:35
przez arsaw
Jestem nowym użytkownikiem tego forum. Mam w swoim posiadaniu 98 1,9d. Auto zacne. Przesiadłem się z Clio 2 Ph2 1,5dci, także nawet spalanie jest do przyjęcia. Mam jednak kilka problemów:

1. Nie działa centralny ani z kluczyka, ani z przycisku. Naciskając przycisk słychać jakby przekaźnik jakiś się przełączał.

2. Kierunkowskazy migają za szybko, a awaryjne działają dopiero pi włączeniu któregoś z kierunkowskazów, lewego lub prawgo.

3. Wycieraczki nie wracają do położenia początkowego. Trzeba je ustawiać ręcznie bo stają tam gdzie się je wyłączy.

Proszę o wskazówki. Może ktoś takie przerabiał.

Dziękuję i pozdrawiam.
A.

Wysłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 7041D przy użyciu Tapatalka

Re: Witam i pytam.

PostNapisane: wtorek, 13 października 2015, 14:36
przez skawina
1. Możliwy zimny lut w module (niebieskim).
2. Tu już trzeba by się przyglądnąć. Zacząłbym od sprawdzenia przełącznika awaryjnych, ewentualnie pająk, przerywacz.
3. Silniczek.

Re: Witam i pytam.

PostNapisane: środa, 14 października 2015, 19:28
przez Lukasz83
Witam
2 A żarówki sprawdzałeś? Może się któras przepaliła albo założone są nie takie jak trzeba...
Z zaszybkim kierunkowskazem kiedys tak miałem,co prawda nie w kangoo,ale winna była spalona żarówka.

Re: Witam i pytam.

PostNapisane: środa, 14 października 2015, 19:49
przez Stiopa
2 to raczej przełącznik awaryjnych. W moim kiedyś był taki myk, że żeby włączyć kierunki trzeba było trzymać przełącznik awaryjnych wciśnięty :twisted: .

Re: Witam i pytam.

PostNapisane: czwartek, 15 października 2015, 07:13
przez arsaw
Dziękuję wszystkim za podpowiedzi. Kierunki to faktycznie przełącznik, rok produkcji 2000 i był grzebany. Jak go wyjąłem to się prawie rozpadł. Ja razie włożyłem z powrotem. Trzeba nowy. Co do modułu centralnego to nie mam pojęcia dlaczego francuscy ludzie przekręcili go do wewnetrznej cześci kokpitu bez możliwości demontażu. Trzeba zdjąć kokpit niestety =(
Jeszcze raz dziękuję.

Wysłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 7041D przy użyciu Tapatalka

Re: Witam i pytam.

PostNapisane: czwartek, 15 października 2015, 07:35
przez skawina
Bo to taki moduł komfortu jakby, wszystko w kupie i m.in immo - temu tak schowany ;)

Re: Witam i pytam.

PostNapisane: czwartek, 15 października 2015, 09:33
przez Mascot
skawina napisał(a):Bo to taki moduł komfortu jakby, wszystko w kupie i m.in immo - temu tak schowany ;)



I tak francuzi, o dziwo (!) są czasem bardziej ogarnięci niż inni. VW moduł komfortu, upycha w okolicach nóg kierowcy, a w Skodach pod nogami kierowcy. Woda, śnieg i szlag wszystko trafia ;)

Re: Witam i pytam.

PostNapisane: czwartek, 22 października 2015, 20:41
przez arsaw
Witam.

Nabyłem drogą kupna nowy włącznik świateł awaryjnych. Zniknął problem z włączaniem świateł awaryjnych ale kierunki dalej szybko migają. Teraz w tym układzie to można już tylko wymienić przerywacz. I taki jest plan. Co do problemu z centralnym to całkiem przypadkiem odkryłem rzecz zdumiewającą. Przypadkowo zostawiłem lampkę oświetlenia kabiny w położeniu środkowym, zazwyczaj mam wyłączone światło. Ale zostawiłem w położeniu środkowym czyli światło zapala się po otwarciu drzwi. Coś mnie tknęło żeby przycisnąć przycisk centralnego. :o Ku totalnemu zaskoczeniu central zadziałał! Drzwi otwierają się i zamykają. Piałem z zachwytu i jechałem dalej otwierając i zamykając drzwi. Niestety central nie działa z klucza. Czy ten od strony kierowcy nie powinien być masterem? Muszę to sprawdzić.

Dzięki za sugestie i pomoc.
A.

Re: Witam i pytam.

PostNapisane: czwartek, 22 października 2015, 20:56
przez Stiopa
A żarówki wszystkie masz? :twisted:

Re: Witam i pytam.

PostNapisane: czwartek, 22 października 2015, 22:06
przez skawina
Nie ma "mastera". Wszystkie siłowniki są takie same.