Centralny, nie działa przycisk ani kluczyk

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Centralny, nie działa przycisk ani kluczyk

Postprzez NitaS wtorek, 27 października 2015, 22:29

Witam
Jestem na etapie walki z elektryką wewnątrz auta. Poprzedni właściciel w ogóle nie dbał o Kangurka, środek zaniedbany na maksa. Aktualnie próbuję przywrócić do działania centralny zamek. Po wciśnięciu przycisku nic się nie dzieje, jedynie słychać jak "cyka" sterownik od centralnego, wkładki w zamkach się kręcą, więc ruszałem ręcznie tą dźwignią, która idzie od wkładki do zamka, jednak zero reakcji.
Pierwsze co polutowałem wiązkę w drzwiach bo wszystkie przewody były pozrywane, siłownik od zamka podłączony na "krótko" działa, napięcie które przychodzi do siłownika <1V. Podejrzewam, że padła centralka (chyba, że się mylę?), ale zastawiania mnie jeszcze to czemu jak ręcznie ruszałem tą dźwignią nic się nie działo. Czy jak się przekręca kluczykiem to mechanicznie zamek się zamyka i otwiera czy załącza to elektryczny siłownik od centralnego zamka?
Pozdrawiam
NitaS
Kangoorzątko
Kangoorzątko

Re: Centralny, nie działa przycisk ani kluczyk

Postprzez slay wtorek, 27 października 2015, 22:50

W Kangoo nie trzeba ciągnąć za cięgno, od tego jest przycisk na desce. Wkładka w zamku nie steruje centralnym.
Był -"biedny"1.2 8V 1997
Jest-1.2 16V Privilege
slay
Kangoodetektyw
Kangoodetektyw

Postprzez NitaS wtorek, 27 października 2015, 23:02

Tylko mi chodziło o to cięgno, które idzie od wkładki zamka gdy przekręcamy kluczykiem. Czy ono steruje tym siłownikiem? Czy jeżeli akumulator by padł to da się jedne drzwi otworzyć kluczykiem?
NitaS
Kangoorzątko
Kangoorzątko

Postprzez slay wtorek, 27 października 2015, 23:09

Cięgno steruje blokadą zamka nie siłownikiem.
Kluczykiem otworzysz tylko pojedyncze drzwi.
Był -"biedny"1.2 8V 1997
Jest-1.2 16V Privilege
slay
Kangoodetektyw
Kangoodetektyw

Postprzez Stiopa środa, 28 października 2015, 07:18