Witam,jestem szczęśliwym posiadaczem Kangoo 1.5DCI z 2005 r. Od dłuższego czasu walcze z elektryczną pompą wspomagania i potrzebował bym od was bardziej doświadczonych w bojach wsparcia technicznego
Mianowicie: silnik i pompę mam wstawioną używana, poprzednia się zniszczyła,i tak używana chodziła pół roku wzorowo. Jednak jakiś czas temu zaczęło co jakiś czas wywalać zabezpieczenie 80A elektryk sprawdził ze pompa bierze 90A.
Pytanie co może byc przyczyną?
- silnik nie hałasuje więc łożyska ok
- zwarcia jako takiego nie ma bo potrafi kilka godzin pochodzić
- pompa nie wiem w jakim stanie jest na tą chwile, jest możliwość ze się przytarła będę rozbierał ją jutro:
Zdarzyło się że jeździłem z odłączonym wspomaganiem czy mogłem coś uszkodzić dalej za pompa?
Nie wiem dokładnie jak to mechanicznie wygląda w samej przekładni kierowniczej ,zakładam ze jest zawór który przy skręcie sie otwiera a przy jezdzie na wprost zamyka obieg i oddaje bezpośrednio płyn do zbiornika.
Na co zwrócić uwage w pierwszej kolejności
Z góry Dziękuje za pomoc