MAGLOWNICA

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

MAGLOWNICA

Postprzez redondo00 piątek, 10 czerwca 2016, 16:24

Witam.
Taraz czas na maglownice hehe sie jezdzi sie psuje :).

Moj problem polega na cieknacej maglownicy na czerwono zaznaczylem co i jak . Auto potrzebne mi do pracy w pon mam 1 dzien zeby to zrobic . Czy ktos z was przechodzil cos takiego ? . Czy jak bym sam chcial to zrobic to wystarczy zmienic simmering ? regeneracja kosztuje ok 150 zl ale ja nie bardzo mam na to czas jutro sobota i trzeba bedzie ostro działac .

moze jest jakis manual odnosnie maglownicy HEElp
Załączniki
ws_serve_pic.jpg
ws_serve_pic.jpg (17.15 KiB) Przeglądane 1400 razy
redondo00
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 114
Dołączył(a): piątek, 20 grudnia 2013, 22:40

Re: MAGLOWNICA

Postprzez skawina sobota, 11 czerwca 2016, 07:31

Chyba do rzadkości, żeby w tym miejscu ciekło.... Zobacz fotki, może się przydadzą do czegoś :)
http://www.fotosik.pl/zdjecie/6f2ba8a4f8b7a793
http://www.fotosik.pl/zdjecie/6796b59d12dbeaf4
http://www.fotosik.pl/zdjecie/de7df30c32edb9cd
1.4 99r
Paweł
Avatar użytkownika
skawina
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1689
Dołączył(a): wtorek, 19 marca 2013, 21:20
Lokalizacja: Skawina-Kraków

Re: MAGLOWNICA

Postprzez redondo00 sobota, 11 czerwca 2016, 15:48

temat ogarniety dzwonilem wszedzie . mieszkam kolo lublina okazalo sie ze w deblinie maja czesco rozne zadz. pojechalem stan raczej super zadnych luzów 'wyciekow? 'sruby od regulacji luzu czy inne ktore u mnie sa skorodowane mocno albo troche slabiej w nowej uzywanej lux czyste zero korozji az dziwne zeby to bylo mozliwe . warto pojechac a nie kota w worku kupowac , a regenerowac sie nie oplaca bo to jednak przy takim przebiegu to ok 450 zł he to 2 uzywane :) magiel zlozony stare drazki stare koncowki zero luzu . niedlugo montaz . he wyciagnalem ja bez opuszczania sanek :D:D
redondo00
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 114
Dołączył(a): piątek, 20 grudnia 2013, 22:40

Re: MAGLOWNICA

Postprzez redondo00 poniedziałek, 13 czerwca 2016, 09:29

jak juz pisalem temat pokonany ale !!


poluzowanie sanek to wielka porazka chcialem poluznic troche i tak zrobilem jedna sruba nie dala sie odkrecic (pelno piachu w podluznicach :D ) klucz nr 19 od strony kabiny ok. ALE sruby z przodu to klucz nr 16 i maja nakretki BEZ ZADNEGO gwintu jak juz sie zacznie odbracac kaplica :D . z przodu podluznicy sa tylko male dziury 10 mm na 10 mm i tamtedy musialem je przyspawac do podluznicy ostrzegam gwint sruby 3 mm obok. RENAULT za takie rozwiazanie powinno nagrode dostac pol godziny walki z tym + delikatnie naswietlone oczy bo wez pospawaj cos z sroku w ciasnej dziurze tylko spawarka . EHHH auto jeszcze na kobylkach wzialem sie za regulacje zaworow serwis to serwis :D:D
redondo00
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 114
Dołączył(a): piątek, 20 grudnia 2013, 22:40


Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron