Strona 1 z 1

MAGLOWNICA

PostNapisane: piątek, 10 czerwca 2016, 16:24
przez redondo00
Witam.
Taraz czas na maglownice hehe sie jezdzi sie psuje :).

Moj problem polega na cieknacej maglownicy na czerwono zaznaczylem co i jak . Auto potrzebne mi do pracy w pon mam 1 dzien zeby to zrobic . Czy ktos z was przechodzil cos takiego ? . Czy jak bym sam chcial to zrobic to wystarczy zmienic simmering ? regeneracja kosztuje ok 150 zl ale ja nie bardzo mam na to czas jutro sobota i trzeba bedzie ostro działac .

moze jest jakis manual odnosnie maglownicy HEElp

Re: MAGLOWNICA

PostNapisane: sobota, 11 czerwca 2016, 07:31
przez skawina
Chyba do rzadkości, żeby w tym miejscu ciekło.... Zobacz fotki, może się przydadzą do czegoś :)
http://www.fotosik.pl/zdjecie/6f2ba8a4f8b7a793
http://www.fotosik.pl/zdjecie/6796b59d12dbeaf4
http://www.fotosik.pl/zdjecie/de7df30c32edb9cd

Re: MAGLOWNICA

PostNapisane: sobota, 11 czerwca 2016, 15:48
przez redondo00
temat ogarniety dzwonilem wszedzie . mieszkam kolo lublina okazalo sie ze w deblinie maja czesco rozne zadz. pojechalem stan raczej super zadnych luzów 'wyciekow? 'sruby od regulacji luzu czy inne ktore u mnie sa skorodowane mocno albo troche slabiej w nowej uzywanej lux czyste zero korozji az dziwne zeby to bylo mozliwe . warto pojechac a nie kota w worku kupowac , a regenerowac sie nie oplaca bo to jednak przy takim przebiegu to ok 450 zł he to 2 uzywane :) magiel zlozony stare drazki stare koncowki zero luzu . niedlugo montaz . he wyciagnalem ja bez opuszczania sanek :D:D

Re: MAGLOWNICA

PostNapisane: poniedziałek, 13 czerwca 2016, 09:29
przez redondo00
jak juz pisalem temat pokonany ale !!


poluzowanie sanek to wielka porazka chcialem poluznic troche i tak zrobilem jedna sruba nie dala sie odkrecic (pelno piachu w podluznicach :D ) klucz nr 19 od strony kabiny ok. ALE sruby z przodu to klucz nr 16 i maja nakretki BEZ ZADNEGO gwintu jak juz sie zacznie odbracac kaplica :D . z przodu podluznicy sa tylko male dziury 10 mm na 10 mm i tamtedy musialem je przyspawac do podluznicy ostrzegam gwint sruby 3 mm obok. RENAULT za takie rozwiazanie powinno nagrode dostac pol godziny walki z tym + delikatnie naswietlone oczy bo wez pospawaj cos z sroku w ciasnej dziurze tylko spawarka . EHHH auto jeszcze na kobylkach wzialem sie za regulacje zaworow serwis to serwis :D:D