Strona 1 z 1

rozrusznik w 15dci

PostNapisane: piątek, 3 czerwca 2005, 09:20
przez kangur1
pytanie za 100pkt
jak wyciagnac rozrusznik w 15dci? wyciagac turbine?czy moze lepiej rozebrac cale zawieszenie? domyslam sie ze konstruktor nie przewidzial zepsucia rozrusznika 8O ,samochod ma 2 lata totalny shit powietrze w przewodach paliwowych od filtra do pomowtryskow ...dlaczego nikt go nie chce ukrasc :(
bede szczesliwym czlowiekiem jak go sie pozbede , zmarnowane pieniadze , lepiej bylo wszystko przeruchac w burdelu :lol: teg nieda sie sprzedac :cry:

PostNapisane: piątek, 3 czerwca 2005, 09:42
przez zuwik
Jakby wszystko pod maską miało być plug&play to pewnie musiała by mieć 20 metrów. To tak jakbyś pytał czy zawory nie mogły by być na wierzchu i po co ktoś je wsadził do głowicy :lol: Gdzieś to wszystko musi być. Powietrze - pewnie pompa... Chyba że przed filtrem jest - może złe paliwo zapchało filtr na zicher? :? No niestety, zdarzają się kangury "z poniedziałku". Współczuję, szkoda że Renault swoim leserstwem popsuło Ci wizerunek tak fajnego autka :(

PostNapisane: piątek, 3 czerwca 2005, 09:51
przez branio
Witam miłego gościa :!:

Powoli,z mamysłem i ostrożnie :idea:

powietrze w przewodach paliwowych od filtra

Czy jesteś pewien że nie od pompy :?:
Jest czujnik przy filtrze :?:
[/quote]dlaczego nikt go nie chce ukrasc
Pewnie próbowali,ale ich skopał :!: :lol:

PostNapisane: piątek, 3 czerwca 2005, 10:09
przez kangur1
juz niczego nie jestem pewien :( wiem jedno ze troszke silnikow w swoim zyciu widzialem i troszke robilem , pamietam podobna sytuacje z rozrusznikiem , problem z wyciagnieciem (debilny dostep jak by nie mozna go bylo umiescic z przodu mozliwosci jest naprawde wiele 360stopni wienca:), wspomniany problem byl a raczej jest w ???zbieg okolicznosci??? w reni 5 tez miedzy blokiem a przednia sciana tylko ze tam mozna go smailo wyciagnac od dolu a w 15dci???? mam dylemat czy wyciagnac turbine (o tak idealny dostep bedzie) czyy moze dolna belke tez chyba go wyciagne?
ten rozrusznik to lekka przesada konstrukcyjna klapa

PostNapisane: piątek, 3 czerwca 2005, 22:01
przez dominik
za powietrze w przewodach odpowiadają uszczelki szybko-złączy na filtrze paliwa, a w zależności od rodzaju filtra jego zamknięcie do 1999 śruba w środku a po 1999 zakrętka po obwodzie.Więcej optymizmu :D ,a w torbie kangura fabryczny przepis na rozrusznik.A wyjmowałeś rozrusznik z poloneza?

PostNapisane: sobota, 4 czerwca 2005, 10:52
przez rajder
heh widze że jesteś fanatykiem kangora :wink: :) Faktycznie czesto konstruktorzy nie myślą tak daleko do przodu żeby wpaść na to że daną częśc bedzie trzeba wymieniać i pchają ją w jakieś kretyńskie miejsce,dlatego rozumiem Twoją irytacje.Dlatego też nie można zgodzić sie z żuwikiem który usprawiedliwia ten patent.Żuwik to że zawory są zakryte cytat:
To tak jakbyś pytał czy zawory nie mogły by być na wierzchu i po co ktoś je wsadził do głowicy
da sie wyjaśnić bardzo logicznie,nie mogą być odkryte bo muszą być smarowane olejem i jest wymuszone konstrukcyjnie,jednak umieszczenie rozrusznika w niedostępnym miejscu skoro można go umiejscowić w dostępniejszej przestrzeni już jest gorsze do usprawiedliwienia.
Jeśli tak jak piszesz robiłeś coś z silnikami w swoim życiu to ja na Twoim miejscu wyciągałbym turbine,tylko musisz pamiątać o kilku bardzo ważnych rzeczach,żeby po założeniu jej nie uszkodzić,bo samo wykręcenie to nie jest jakiś wielki problem ale trzeba pamiątać żeby w przewodach od smarowania był olej bo uszkodzisz łożysko w turbinie,już 5 sek bez oleju może je skutecznie zajechać,noi oczywiście musisz to wszystko bardzo dokładnie skręcić,ale to już jest oczywiste.Ale i tak to będzie łatwijsze niż rozkręcanie zawiasu.
Co do powietrza to wina lezy zdecydowanie w filtrze,a konkretnie w uszczelce przez którą sie przedostaje powietrze.

PostNapisane: sobota, 4 czerwca 2005, 10:57
przez rajder
kurde coś mi nie ywszło z tym cytatem,oczywiście w sydzysłowie miało być
To tak jakbyś pytał czy zawory nie mogły by być na wierzchu i po co ktoś je wsadził do głowicy