Strona 1 z 5
Shell V-Power Diesel

Napisane:
poniedziałek, 1 sierpnia 2005, 14:18
przez gregor
Czy ktoś próbował? Jeśli tak to proszę o opinie.
Pozdr.

Napisane:
poniedziałek, 1 sierpnia 2005, 14:46
przez Alberciak
Ja właśnie dziś wlałem V-POWERA, ale specjalnej różnicy nie czuje ponieważ ostatnie kilka tankowań jeżdziłem na BP-ULTIMATE.


Napisane:
poniedziałek, 1 sierpnia 2005, 16:20
przez kavka
Jeśli mam być szczery to lałem i BP ULTIMATE i właśnie jeżdże na Sheel Diesel V-POWER (czy jakoś tak :Wink: ) i kurde normalnie więcej mi spala niż na zwykłej ropie

. No niby elastycznośc jakaś lepsza , ale jakoś na zwykłym dieslu jeżdze cały tydzień i czasami sobie pozwole a tu kurde 3 dni i po ropie . Dziadostwo


Napisane:
poniedziałek, 1 sierpnia 2005, 19:42
przez AdiK
Leję BP ULTIMATE i jestem zadowolony , narazie nie będę eksperymentował z innymi stacjami.

Napisane:
poniedziałek, 1 sierpnia 2005, 23:11
przez Alberciak
Jeżeli chodzi o apetyt na ropę, to mam wrażenie ( trudne słowo

), że mój kangur pali mniej. Na baku po miescie przejeżdżam ok. 800 km.

Napisane:
wtorek, 2 sierpnia 2005, 07:04
przez sw
Ja na zwyklym shellu robie 900. Z dieslem nie jest tak jak z benzyniakiem. Tutaj wielkich zysków nie będzie przy zmianie paliwa. Odczuwalne to jest tylko przy wyprzedzaniu w granicznych prędkościach (ok. 140km/h). W innych przypadkach trudno jest zauważyć różnicę jakości. W jeździe po mieście to w ogóle olej z frytek można wlać i też szybko pojedzie (oczywiscie dCi potem do remontu).

Napisane:
wtorek, 2 sierpnia 2005, 17:12
przez kavka
No teraz robie pomiar ile zrobie na VPOWER a ile na zwykłym dieslu .
Jak zrobie pomiar to napisze co i jak


Napisane:
sobota, 13 sierpnia 2005, 16:09
przez sw
i jak pomiary?
Ja policzyłem na razie, że żeby zwróciła mi się różnica między cenami paliwa (20gr) musialby kangur palic o 0,25l/100km mniej. Moim zdaniem niemożliwe.

Napisane:
wtorek, 16 sierpnia 2005, 20:48
przez kavka
No narazie to mnie nie było bo byłem na długim weekendzie w Szczawnicy i wlałem zwykła ropke . Wlałem praktycznie do fulla (praktycznie dlatego bo było za 100 pln a myślałem że za tyle nie wejdzie a jednak , takze powiedzmy ze full) , no i mam 650 km i poniżej 1/4 baku . Także zobaczymy . Tylko teraz nie wiem jak to liczyć ile kilometrów na zwykłej a ile na V-POWER . Jeździć do pierwszego zaświecenia rezerwy ... no nie wiem . Poradźcie jakieś metody


Napisane:
wtorek, 16 sierpnia 2005, 20:58
przez sw
Tankuj koniecznie z dobijaniem (pod korek)
metoda jest prosta - kolejne tankowanie musi byc na tej samej stacji i DO PELNA i tez z dobijaniem. Wtedy przy kolejnym tankowaniu bedziesz dokladnie wiedzial ile spaliles.