Strona 1 z 3

Nierawidlowa praca silnika (gasnie)- zawsze rano, na zimnym

PostNapisane: wtorek, 16 sierpnia 2005, 21:58
przez Godsend
Panowie,
nie wiem czy moj problem jest podobny do tych ponizej opisanych z zapalaniem i dlawieniem sie silnika - ale u mnie dzieje sie tak: przychodze rano, zaplon, wszysko OK przez jakies 3-5 sekund, a potem silnik zaczyna nierowno pracowac. Jesli chce dodac gazu to obroty spadaja, zaczyna sie dlawic i gasnie (albo prawie gasnie ;) )

To dzieje sie zawsze po nocy, na zimnym silniku i na benzynie. Jesli odpalilbym go rano i przejechal powiedzmy 2 km i postawil znowu na powiedzmy 8 godzin, to wszystko bedzie OK...Jakies sugestie???

Kangoo 4x4 1.6 16V benzyna +gaz, 120000 km przebiegu.

Oczywiscie serwis nic nie moze pomoc :evil:

PostNapisane: środa, 17 sierpnia 2005, 06:07
przez branio
Filtr paliwa można wymienić PP 831/1 35zł.
Silniczek krokowy do czyszczenia.

PostNapisane: środa, 17 sierpnia 2005, 12:15
przez Gość
branio napisał(a):Filtr paliwa mo¿na wymieniæ PP 831/1 35z³.
Silniczek krokowy do czyszczenia.


Filr paliwa zmieniony...A jak sie czysci ten silniczek krokowy (jesli to juz bylo to prosze o link) :)

pozdro

PostNapisane: środa, 17 sierpnia 2005, 12:40
przez branio
Polecam "Szukaj" na górze strony :!:
Benzyną i pędzelkiem.

PostNapisane: środa, 17 sierpnia 2005, 12:55
przez Godsend
branio napisał(a):Polecam "Szukaj" na górze strony :!:
Benzyną i pędzelkiem.



A byl tu jakis manual jak to zrobic, bo ja nie wiem i nie moge tego namierzyc :(

PostNapisane: sobota, 20 sierpnia 2005, 20:05
przez Godsend
Godsend napisał(a):
branio napisał(a):Polecam "Szukaj" na górze strony :!:
Benzyną i pędzelkiem.



A byl tu jakis manual jak to zrobic, bo ja nie wiem i nie moge tego namierzyc :(



Panowie...
wyczyscilem silniczek krokowy, filtr paliwa tez jest zmieniony i...niestety nie pomoglo, znowy rano silnik dlawi się. Po przejechaniu 100 metrow jak reka odjal. Jesli zgasze silnkik po przejechaniu tych paru metrow i zapale znowu - wszystko jest OK.
Ale strasznie mnie to wnerwia, wiec moze macie jakies sugestie???
Z gory dzieki za pomoc

PostNapisane: sobota, 20 sierpnia 2005, 20:29
przez branio
Czujnik położenia wału wyczyścić lub wymienić. :idea:
Cewka :idea:

Re: Nierawidlowa praca silnika (gasnie)- zawsze rano, na zimnym

PostNapisane: niedziela, 26 października 2008, 13:37
przez piotrson
Witam mam ten sam problem co prawda mój Kangurek nie jest 4x4 ale silnik też 1.6 16v rocznik 2002 szkoda że ten wątek nie zakończył się jakimś podsumowaniem ze strony Godsend bo ja również wymieniłem filtr paliwa, świece i sprawdziłem i oczyściłem silniczek krokowy nie rozumiem tylko co ma z tym wspólnego czujnik położenia wału ale nie jestem specjalista a warsztat w moim przypadku na razie nie wchodzi w rachubę po prostu wiedza tutejszych mechaników polega nie na wiedzy ale na wymianach najlepiej całych podzespołów a to trochę przesada.Reasumując może ktoś miał taki sam problem i go rozwiązał niech wrzuci na forum być może ta wiedza przyda się nie tylko mnie .Dzięki

Re: Nierawidlowa praca silnika (gasnie)- zawsze rano, na zimnym

PostNapisane: niedziela, 26 października 2008, 21:10
przez Lucass
Czujnik GMP podaje info do ECU kiedy podać napięcie na cewki i dawkę paliwa na wtryski.
Jak zawodzi - ECU głupieje i silnik zachowuje się dziwnie.
Reszta wielokrotnie wałkowana -> szukaj

Re: Nierawidlowa praca silnika (gasnie)- zawsze rano, na zimnym

PostNapisane: poniedziałek, 27 października 2008, 08:13
przez docent161
Ja myślę ,że to początek końca pompki paliwa - lub cewki zap. Na ssaniu potrzebuje najwięcej paliwa a jeszcze jak dojdzie wilgoć na cewce i kablach.., to.., a później jest już dużo lepiej .