Strona 1 z 1

Pompa i wtryskiwacze do 1.5 dCi - regeneracja, zamienniki?

PostNapisane: piątek, 10 lutego 2006, 13:10
przez Buras
Drodzy Klubowicze,
Od trzech tygodni jestem właścicielem Kangoo 1.5 dCi (65) 2002r.
Wczoraj usłyszałem u mechanika diagnozę: do wymiany pompa wtryskowa i wtryskiwacze. Pompa wpuszcza opiłki, które uszkadzają wtryskiwacze.

Nowe części to ponad 10 000zł. To prawie połowa wartości całego autka.
- Do tej pory nie udało mi się znaleźć zamienników.
- Nie udało mi się znaleźć części Delphi bez oznaczeń Renault, co znakomicie podnosi cenę.
- Mam namiary na http://www.sap-diesel.ltd.pl/, gdzie robią regeneracje wtryskiwaczy za 400zł i pompy za 1400zł (netto).

Proszę o radę, namiary na zamienniki albo regenerację, po prostu o pomoc.

Z góry dziękuję,
Buras

PostNapisane: piątek, 10 lutego 2006, 19:13
przez darecki
Spróbój tuhttp://www.spa-moto.com.pl/ Może kupisz używki.

PostNapisane: sobota, 11 lutego 2006, 23:14
przez Buras
Dzięki za linka, jeszcze się może przydać.

Pisząc pierwszego posta byłem załamany.
Na szczęście kilka godzin później zadzwonił ten sam mechanik z trochę lepszą informacją. Przeczyścili pompę, wtryskiwacze, wszystko co pomiędzy nimi z opiłków i dno baku też. Potem wzięli autko na hamownie i wyszło im, że ma fabryczne parametry. Tak więc poradzili mi na razie jeździć tak jak jest a jak zacznie tracić moc to dopiero pomyśleć o regeneracji. Skończyło się na 500 zł.
Jedyny pozytyw z tego zamieszania to wykres jaki został mi z hamowni: moc i moment w funkcji obrotów dla mojego autka.

Przy okazji nasłuchałem się wiele złego o wtryskach Delphi, np.: firma regenerująca posługująca się oryginalnymi częściami daje gwarancje na regenerowane urządzenia, pod warunkiem że nie są Delphi :-o

Buras

PostNapisane: wtorek, 14 lutego 2006, 09:09
przez piter6311
witam
ile kilomerow ma przejechane Twoj kangoorek, bo przestraszyłem się ,bo tez mam kangoo 2002 1.5 dci 65 kM 106000km
pozdrawiam

PostNapisane: wtorek, 14 lutego 2006, 11:23
przez Buras
Mój ma tylko 62 000 km.
Moim skromnym zdaniem laika, to jest kwestia lania różnych dziwnych paliw albo nie szanowania silnika.
Jeśli silnik równo pracuje (wszystkie cylindry), nie czujesz utraty mocy i dobrze pali to nie ma się czym przejmować.

PostNapisane: czwartek, 16 lutego 2006, 18:48
przez iras01
w kwesti paliw policzyc ile kosztuje np ropa v-power a zwykla to nie jest to jakas wielka ruznica ja leje nawet w niemczech drozesze paliwka osiagi lepsze mniej pali <mi i tak za duzo noga ciezka>i sie martwie troche mniej o silnik