Strona 1 z 3
problem z temperaturą silnika

Napisane:
środa, 2 września 2009, 22:36
przez andrek00
witam mam problem z temperaturą silnika w kangoo 1,4 benzyna 2001 rok szybko łapie temperaturę i często włącza się wentylator czy może byc to defekt termostatu dzięki za podpowiedź

Re: problem z temperaturą silnika

Napisane:
środa, 2 września 2009, 22:45
przez kucanty
szybko w porównaniu z czym? ...a że się włącza wentylator to bogom dziękować i francuskim inżynierom

ps. witamy się w innym dziale!
Re: problem z temperaturą silnika

Napisane:
czwartek, 3 września 2009, 11:11
przez Lucass
Przy tych temperaturach powietrza...
Jeżeli np więcej stoisz w korku niż jedziesz, to norma.
Pytanie brzmi, czy po włączeniu wentylatora temperatura spada. Jeśli nie - to może być wina termostatu. Wymacaj górny przewód wodny i sprawdź czy i kiedy po uruchomieniu silnika się nagrzewa.
Re: problem z temperaturą silnika

Napisane:
czwartek, 3 września 2009, 19:30
przez andrek00
rura nagrzewa się po około 10 minutach . Czy przy wymianie termostatu trzeba spuszczać cały płyn i czy ta wymiana jest mocno skąplikowana dzięki za pomoc.
Re: problem z temperaturą silnika

Napisane:
czwartek, 3 września 2009, 19:48
przez branio
To ok.Nie.Odkręcasz 3 śrubki
Re: problem z temperaturą silnika

Napisane:
piątek, 4 września 2009, 09:03
przez Lucass
Poczekaj aż się ochłodzi i wtedy zrób weryfikację spostrzeżeń

Re: problem z temperaturą silnika

Napisane:
piątek, 4 września 2009, 21:47
przez andrek00
i co mam wtedy sprawdzić? a gdzie w kangoo jest filtr paliwa?
Re: problem z temperaturą silnika

Napisane:
piątek, 4 września 2009, 23:56
przez Lucass
No sprawdź czy też się będzie tak często włączał wiatrak.
Filtr pod spodem samochodu, z przodu zbiornika paliwa, bliżej prawej strony.
Prawa to ta od pasażera

Re: problem z temperaturą silnika

Napisane:
sobota, 5 września 2009, 00:24
przez kucanty
Łukaszu ....tylko zdjęcia nie wstawiaj

Re: problem z temperaturą silnika

Napisane:
niedziela, 25 października 2009, 20:59
przez wareks
Witam
W moim przypadku jest tak że silnik według wskazań zegarów jest niedogrzany tj. podczas normalnej jazdy (w obecnych warunkach pogodowych) wskazówka pokazuje w okolicach czwartej, piątej kropki.
Jeżeli się zatrzymam to wskazówka wędruje sobie w górę.Czy to też wina jakiegoś czujnika ?