Witam
Mam pytanko do znawców tematu czy jeśli przy przyspieszaniu autko dosyć solidnie dymi to moze mnie już czekać regeneracja wtrysków ,czy też jest to może spowodowane np. jakimiś złymi ustawieniami pompy , czy też rozrządu .Byłbym niezmiernie wdzięczy jeśli ktoś z was mógłby się podzielić informacjami na temat prawidłowych ustawień ,jakie w trakcie wymiany rozrządu ,powinny być wykonane .Mechanik ,który wymieniał mi rozrząd robił to po awarii -szczegóły zawiera ogłoszenie globalne dotyczące firmy KANGOOR ,nie jest on osoba ,która nie wymieniała wcześniej takich rzeczy ale mówił ,ze z Kangoorem wcześniej nie miał doczynienia , autko jakoś chodzi ale nie jest to zadowalające .
Co by mnie interesowało -- to odpowiedź na pytanie czy w trakcie wymiany rozrządu potrzeba jest ustawiania np. pompy wtryskowej - w tym aucie jest elektroniczna pompa LUCASA bez linki ,wrasztaty jak do jeża do niej podchodzą , moze ktos z Was ma jakieś doświadczenia i coś podpowie .
Autko ,którego dotyczy problem to D55 1,9 D 2002 tkzw wolnossący silnik F8Q 662
Za wszelką pomoc oraz wskazówki będę niezmiernie wdzięczny
Pozdrawiam
Marcin