Lucass napisał(a):podaj dokładne objawy
Kangoo mam miesiąc z hakiem. Ze dwa tygodnie temu podczas włączania się do ruchu na głównej drodze auto przymuliło,
włączyła się kontrolka "spiralka" i kangur jechał wolniej i ze słabym przyspieszeniem. Dojechałem na miejsce(blisko 1-2km)
zgasiłem auto. Po ponownym zapaleniu silnika wszystko było OK. Tak też jeździłem kilka dni i znowu to samo:
kontrolka "spiralka" muł itd. Wyłączyłem silnik i zapaliłem ponownie i OK. Tak było może 2-3 razy.
Następnie przy kolejnym włączeniu silnika zapaliła się kontrolka "check engine" oprócz "spiralki", czyli obie kontrolki na raz.
Po tym już nic nie pomaga. Silnik jedzie w trybie awaryjnym-mułowatym,
Pojechałem do elektryka, podpiął kompa i powiedział,że problem w potencjometrze gazu, wytarte ścieżki(?) itp.
Po lekturze forum-sprawdziłem "zieloną wtyczkę" i odkryłem,że już jej nie mam, a na jej miejscu są zlutowane przewody
bardzo ładnie zaizolowane i przypięte spinkami. Naprawdę solidnie zrobione. Wypiąłem wtyczkę kabla wchodzącego
do potencjometra, pooglądałem, stwierdziłem, że wygląda jak nowa i wpiąłem ponownie.
Niestety żadnej zmiany.
Co dalej?
Lucass napisał(a):Trzeba zawsze zaczynać od eliminowania przyczyn najprostszych
Najlepsza zasada w życiu. Jak w matematyce:)