Strona 1 z 3

STOP + silnik + świece

PostNapisane: sobota, 19 marca 2011, 20:34
przez Michu90
STOP + silnik + świece :evil: świeci, miga i szaleje w momencie kiedy dodaje mocniej gazu przy prędkości powyżej 60km/h (tak mniej więcej, na jedynce, dwójce tak się nie dzieje). Kontrolki gasną w momencie, kiedy odpuszczam gaz.

Na forum było coś o tym wspomniane, były to wtryskiwacze, ALE! U mnie nic nie kopci, nie szarpie, nie brakuje mocy, spalanie w normie, ogólnie nie ma żadnych objawów złych wtryskiwaczy.

Czasem długo kręci, zanim odpali, ale może to zbieg okoliczności, bo kontrolki już wcześniej się zaświecały.

Miał ktoś coś podobnego? Pomóżcie :(

Re: STOP + silnik + świece

PostNapisane: sobota, 19 marca 2011, 20:41
przez bogdan02
Zaśniedziałe, zawilgocone styki złącza komputera.

Re: STOP + silnik + świece

PostNapisane: sobota, 19 marca 2011, 20:44
przez Michu90
Właśnie, zapomniałem dodać, że psiknąłem ostatnio we wszystkie możliwe wtyczki "kontaktem" (od komputera też) i po chwili wydmuchałem dokładnie sprężonym powietrzem. Może by podsuszyć suszarką te kostki?

Re: STOP + silnik + świece

PostNapisane: sobota, 19 marca 2011, 20:47
przez bogdan02
Kontaktem, zależy którym bo różnie działają, kontaktem czy wd40

Re: STOP + silnik + świece

PostNapisane: sobota, 19 marca 2011, 20:49
przez Michu90
Kontaktem do styków i potencjometrów.

Re: STOP + silnik + świece

PostNapisane: sobota, 19 marca 2011, 20:58
przez bogdan02
Tak ale:
czyszczącym
konserwująco smarującym
przeciw utlenianiu
Poczytaj na opakowaniu lub na stronie producenta bo pamiętam że któryś jak był zastosowany sam to wręcz przyciągał wilgoć.

Re: STOP + silnik + świece

PostNapisane: sobota, 19 marca 2011, 21:06
przez Michu90
To w sumie jaki będzie najlepszy? KONTAKT 60?

Re: STOP + silnik + świece

PostNapisane: sobota, 19 marca 2011, 21:12
przez bogdan02
Najperw 60 lub WL a potem 61
Ja tak pzynajmniej robię
Cytat instrukcji:
KONTAKT 61 jest preparatem przeznaczonym do smarowania i ochrony przed korozją tych styków i elementów elektromechanicznych, które wcześniej zostały wyczyszczone za pomocą preparatu KONTAKT 60 i przemyte preparatem KONTAKT WL. Wyjątek stanowią powierzchni styków, które są nowe i czyste, wtedy wymagają one użycia jedynie preparatu KONTAKT 61. Zapewnia on doskonałą ochronę przed korozją i prawidłowe przewodzenie styku dzięki ultra cienkiej nieizolującej warstwie preparatu.

Re: STOP + silnik + świece

PostNapisane: sobota, 19 marca 2011, 22:29
przez Michu90
No spróbuję w poniedziałek. Dzięki za podpowiedź.

Re: STOP + silnik + świece

PostNapisane: niedziela, 20 marca 2011, 10:39
przez bogdan02
Tylko najpierw wysusz