Najpierw musisz zdjąć atrapę. Po otwarciu maski na górnej powierzchni czarnej części atrapy są takie 3 spinko-zasuwki. Okrągłe. Wyciągasz do góry ich środkowe grzybki i potem całość. Następnie zamykasz klapę i wkładasz palce lub coś sztywnego ale nie rysującego lakieru w pionową szczelinę pomiędzy krawędzią przedniego błotnika i lakierowaną częścią atrapy i podważasz ciągnąc atrapę w kierunku przodu samochodu. Po obydwu stronach. Są tam po dwie spinki które musisz wypiąć. Następnie wkładasz palec w znaczek <R> i tak manewrujesz by atrapa zeszła. Góra dół głównie, trzeba pokombiniować.
Dalej masz już z górki. Odkręcasz dwie duże śruby po bokach zderzaka i po dwie małe od wewnętrznej strony rantu błotnika, mocujące plastikowe części przednich nadkoli. Z tego co pamiętam trzeba też wczołgać się pod spód o odkręcić śruby mocujące zderzak od dołu do sanek silnika.
Generalnie jeżeli o czymś zapomniałem, to na pewno się na to natkniesz. Ale filozofia żadna
