Strona 1 z 1
..regulator cisnienia paliwa

Napisane:
niedziela, 29 kwietnia 2012, 20:31
przez Bogdan
... już kiedys pisałem że mój Kangoor wiecej pali i jakby troche silniejszy ale posprawdzałem , wymienilem swiece , filtr, wyregulowane zawory /ukłony dla Brania/ wymienione sondy i dalej nic , a dzisiaj wypoczywajac przy kuflu podsłyszałem rozmowe dwóch młodych jak to opel duzo palił a przyczyną był - uszkodzony regulator cisnienia paliwa
szukam w necie już od godziny i nie wiem czy moje 1,2 16 ma tez cos takiego ?
Re: ..regulator cisnienia paliwa

Napisane:
niedziela, 29 kwietnia 2012, 21:04
przez branio
Ma ale na pewno nie jest on przyczyną zwiększonego spalania
Re: ..regulator cisnienia paliwa

Napisane:
niedziela, 29 kwietnia 2012, 21:11
przez czarek0402
A kiedykolwiek wymieniłeś łożyska w kołach?!

Re: ..regulator cisnienia paliwa

Napisane:
poniedziałek, 30 kwietnia 2012, 20:45
przez Bogdan
tak wszystkie cztery łożyska wymienione przy okazji wymiany klocków i tarcz hamulcowych rok temu ale nie wydaje mi sie by łozyska po przekroczeniu 3000/obr powodowały spalnanie na poziomie 12litrów
Re: ..regulator cisnienia paliwa

Napisane:
wtorek, 1 maja 2012, 14:19
przez Lucass
A czujnik podciśnienia? Znaczy map sensor. Może tą drogą

Re: ..regulator cisnienia paliwa

Napisane:
niedziela, 17 czerwca 2012, 20:45
przez Bogdan
.. temat Koledzy dalej nie rozwiązany , 1,2 -16v pali jak - Warszawa , co do mapsensora to jest ponoc ok , przy otwartej przepustnicy cisnienie sie wyrownuje z atmosfer. i tak podobno ma byc , ale mam inne pytanie jezdziłem dzisiaj z komputerem i mam parametry czytane na biezaco przy rożnych obciażeniach silnika i teraz dobrze by było je porownac z innymi , może ktos z Kolegów ma też takie parametry czytane z komputera w czasie normalnej jazdy albo chociaż parametry ktore powinny być - ponoć Clip ma cos takiego bo teraz przy interpretacji tych wskazań moge polegać tylko na doswiadczeniu mechanika ktory twierdzi ze jest ok.
Re: ..regulator cisnienia paliwa

Napisane:
środa, 4 lipca 2012, 21:34
przez Bogdan
.. problem wiekszego spalania nadal aktywny ale po ostatnej- juz nie wiem ktorej diagnostyce pojawił sie temat czujnika spalania stukowego , orginalne programy diagnostyczne nie widzialy tego komunikatu ale jakis chinczyk go zobaczył .
Poczytałem w necie teori o tym czujniku , jedyne co mi sie dzisiaj udało sprawdzic to napiecie ktore przy załaczonym zaplonie wynosi 2,4V tak że mysle ze wiazka kabli jest ok. ale jutro sprawdze dokladnie i jako ze oscyloskop tez posiadam i dostep do czujnika jest prosty zobacze na zachowanie czujnika przy uderzeniu w blok silnika , ale tu moje pytanie czy ktos z Kolegów miał moze już problem z tym czujnikiem bo ponoc one sie nie psuja .
Re: ..regulator cisnienia paliwa

Napisane:
czwartek, 5 lipca 2012, 08:18
przez Lucass
Na forum temat raczej nie spotykany.
Chińczyk wynalazł coś czego nie widział oryginał?
Ciekawe, ale ja bym do końca skośnemu nie ufał
