Problem z hamulcami 1.9D

Witam po dłuższej nieobecności.
Jutro będę się brał za naprawę hamulców. Problem jest taki, że mój Kangur za mocno hamuje tylnymi kołami, do tego stopnia, że blokuje je już przy lekkim hamowaniu, włącza się ABS i odbija pedał hamulca, jakby tył hamował tak jak powinien przód, zupełnie na odwrót, podejrzenie mam takie, że przewody hamulcowe do pompy ABS'u mogą być po prostu odwrotnie podłączone, albo korektor siły hamowania nie spełnia swojej funkcji o ile taki jest, bo dostałem informacje na forum, że takiego nie ma w wersji z ABS'em, a na schemacie układu hamulcowego (oczywiście wersji z ABS'em) kangura taki korektor występuje i jest opisany jako jeden z elementów układu ABS'u Boscha. Co jeszcze może być przyczyną takiego zachowania się układu, gdzie dokładnie znajdę pompę ABS'u, jakie powinna mieć symbole, czy pasuje pompa z innych wersji silnikowych, czy korektor siły hamowania rzeczywiście nie występuje w tym modelu, jeżeli jest to w którym miejscu dokładnie?
Pozdrawiam.
Jutro będę się brał za naprawę hamulców. Problem jest taki, że mój Kangur za mocno hamuje tylnymi kołami, do tego stopnia, że blokuje je już przy lekkim hamowaniu, włącza się ABS i odbija pedał hamulca, jakby tył hamował tak jak powinien przód, zupełnie na odwrót, podejrzenie mam takie, że przewody hamulcowe do pompy ABS'u mogą być po prostu odwrotnie podłączone, albo korektor siły hamowania nie spełnia swojej funkcji o ile taki jest, bo dostałem informacje na forum, że takiego nie ma w wersji z ABS'em, a na schemacie układu hamulcowego (oczywiście wersji z ABS'em) kangura taki korektor występuje i jest opisany jako jeden z elementów układu ABS'u Boscha. Co jeszcze może być przyczyną takiego zachowania się układu, gdzie dokładnie znajdę pompę ABS'u, jakie powinna mieć symbole, czy pasuje pompa z innych wersji silnikowych, czy korektor siły hamowania rzeczywiście nie występuje w tym modelu, jeżeli jest to w którym miejscu dokładnie?
Pozdrawiam.