Jest jeszcze jedna metoda stosowana przez offroadowców. Pisałem o niej niedawno w jakimś wątku. Elastomerowe podkładki pod sprężyny (pierścień pomiędzy kielich a sprężynę).
http://poliuretany.olkusz.pl/pl/podklad ... -4szt.htmlTylko problem z nimi jest taki, że muszą być wyprofilowane pod konkretny kształt sprężyny i kielicha coby ta nie wypadała z osi amora. Jak za tym kopałem, to do kangoo takich podkładek nie było, a wyprodukowanie pod jednostkowe zamówienie przekraczało mój budżet.
Sworzeń na wahacz? A jak konkretnie bo nie widzę tego?
Generalnie wydaje mi się, że jedynym czynnikiem (nie licząc rozmiaru kół) mającym realny wpływ na wysokość na jakiej znajduje się buda jest
a) długość amora pomiędzy dolnym, a górnym kielichem sprężyny, (czyli de facto długość czy tam wysokość sprężyny)
b) ewentualnie wysokość punktu zamocowania mcphersona do nadkola.
Wahacz to tylko element stabilizujący kolumnę coby na boki nie uciekała, więc tu chyba żaden sworzeń nie pomoże. Ale mogę się mylić - napisz coś więcej.