WWL napisał(a):Witam.
Podpinam sie do tematu, jako ze moj Kangur ma 1.5 DCI 70KM i zastanawiam sie nad wirusem.
Tylko wlasnie czy ta moja wersja 70KM to jest taka sama jak inne, tylko skrecona kompem ?
Nie, nie jest taka sama jak inne. Raczej podkręcona kompem ;] z wersji 68 KM.
Jest też taka możliwość, że ma tylko napisane 70KM a tak naprawdę ma 68.
Sa rozne zdania, slyszalem ze niektore maja intercoolery i lepiej sie kreca.
Ktos moze mi pomoc rozwiac te braki wiadomosci ? Ta wersja 70KM jak widze to taka nietypowa raczej.
Ktos z Was podkrecal taka wersje?
Niektóre mają....to nie tak że niektóre mają, a niektóre nie, bo tak sie chciało fabryce ;]
Mocniejsze fabrycznie wersje mają intercooler + wydajniejsze wtryski (nie jestem pewien, chyba gdzieś się na to natknąłem na forum).
Tak więc pozwalają na taki sam (procentowo) przyrost mocy.
A czy masz intercooler... zajrzyj pod maskę, a konkretnie pod zderzak i się przekonaj sam. Nie powinieneś mieć.
Aha w roli informacji to sciagany z Francji. Rok 2004.
Druga sprawa przy okazji tematu silnika, to ze bardzo czesto szarpie i ma dziure w obrotach.
Wstepnie wyczailem ze to potencjometr od gazu.
Spotkaliscie sie z taka usterka ?
Podpinajac pod kompa wyjdzie taka usterka ?
Sprawdź kostkę przy pedale gazu -> opcja szukaj na forum. Prawy górny róg.
+ linkownia Lucassa.