Nie znaleźli bezpiecznika ale napiszę jak było :
Stan z przed naprawy : Mata podgrzewa - nie działa kontrolka w wyłączniku - skoro nie uznali tarcz to niech wymianiają diodę lub przełącznik. 
Po I naprawie: Mata przestała grzać - dioda się nie pali.
II naprawa Mata dalej nie grzeje ale dioda się pali bo wymienili wyłącznik
III naprawa Ma być dobrze - przy odbiorze po sprawdzeniu się okazuje że : 
 Mata dalej nie grzeje ale dioda się pali bo wymienili wyłącznik
No to oni zamówią nową matę bo to niemożliwe.
IV naprawa Samochód cały dzień w serwisie - przy odbiorze okazało się że przyszła uszkodzona mata z francji.
V naprawa Wymienili matę i 
mata znowy podgrzewa . 
[/color]
Reasumując -  ASO Przyguccy - najpierw uszkodziło działającą matę a potem wymieniło działający przełącznik i uszkodzoną przez siebie matę. 
PS. 
Wszyscy wkurzeni i zbulwersowani bo jak się okazało to naprawy gwarancyjne mają mniej płatne niż pogwarancyjne i za tą matę to mogą tylko raz pieniądze wziąść od Renault - czyli nawet Renault Polska -
 NIE CHCE PŁACIĆ ASO ZA ICH PRACĘ PO KSIĘŻYCOWYCH STAWKACH - DOPIERO JAK PRZYJEŻDŻA DEBIL NA NAPRAWĘ POGWARANCYJNĄ TO MAJĄ ŻNIWA !!! kacper42 napisał(a):Jezuuuu....To ty w lipcu walczyłeś o naprawę podgrzewania fotela? Nie! Dobrze ,że ogrzewanie ci działa. 
 Domyślam się ,że kończy się gwarancja to i ogrzewanie latem jest sprawdzane 

 
Kolego - ale ja walczę od marca  

Gwarancja się właśnie skończyła.
Połączono posty. /MOD 
			2008 Kangoo II Privielege 1.5 dci 105 km -  wszystkomający z cennika z wyjątkiem dachu szklanego.
2004 Kangoo  I Helios 1.5 dci - 102 km