Strona 1 z 1

Jak zdjąć mieszek i gałkę zmiany biegów

PostNapisane: wtorek, 18 lutego 2014, 10:23
przez arthi
Krótka piłka, jak zdjąć w/w. Na allegro jest firma, która szyje to za grosze, ale nie mają naszego modelu. Muszę im wysłać mieszek, zanim coś urwę, chciałbym usłyszeć na jakie problemy mogę natrafić podczas demontażu, od czego zacząć, gałkę zmiany biegów wykręcamy czy trzeba wyszarpać?

Re: Jak zdjąć mieszek i gałkę zmiany biegów

PostNapisane: wtorek, 18 lutego 2014, 17:48
przez skawina
Wyszarpać, ale potem możesz już mieć tylko opcje osadzenia jej na kleju.....

Re: Jak zdjąć mieszek i gałkę zmiany biegów

PostNapisane: poniedziałek, 24 lutego 2014, 20:43
przez arthi
Widzisz to mnie teraz zaskoczyłeś, byłem przekonany, że to jakoś po dobroci schodzi. Dziękuję!

Re: Jak zdjąć mieszek i gałkę zmiany biegów

PostNapisane: środa, 19 marca 2014, 15:20
przez arthi
Sprostowanie do powyższego, nie ma nic na kleju, gałkę się po prostu ściąga. Najlepiej najpierw zdjąć obudowę konsoli środkowej, od dołu ostrożnie wyciągnąć ramkę mieszka z zaczepów, tutaj wygodnie jest wypiąć wiązkę przewodów do awaryjnych i drzwi. Potem już z górki, trzymając metalowy drążek zmiany biegów, ciągnąć gałkę do góry, powinna bez problemu zejść. Sama gałka siedzi na takiej plastikowej, cztero ramiennej końcówce, przypadkiem nie kręcić, prawo-lewo!

Re: Jak zdjąć mieszek i gałkę zmiany biegów

PostNapisane: czwartek, 12 lutego 2015, 15:26
przez gpruszko
A jeśli kręciłem prawo-lewo to rozumiem że należy potem te końcówke skleić? :)

Re: Jak zdjąć mieszek i gałkę zmiany biegów

PostNapisane: czwartek, 12 lutego 2015, 15:32
przez skawina
A no skleić ;)