Strona 1 z 2

RENAULT KANGOO PROBLEM Z FABRYCZNYM LPG

PostNapisane: piątek, 12 czerwca 2009, 23:07
przez wgemi
witam panowie ! mam ogromny problem z moim kangurkiem... jest to wersja expres 1.2 8v 2004rok z fabryczna francuska instalacja gazową ! http://photos02.otomoto.pl/photos/origi ... 4893_5.jpg taka jak ta tylko ze ja mam orginalny parownik firmy SAGEM ! zreszta podobno cała instalacja gazowa jest firmy sagem ! problem polega na tym ze auto nie chodzi na gazie ! instalacja gazowa przełącza sie w tryb awaryjny i ciagnie benzyne ! dopiero gdy auto sie bardzo rozgrzeje mozna je zgasic i odpalić ponownie wtedy idzie na gazie ! serwis renault dlubie w aucie juz trzeci tydzień i tym razem stwierdzili ze jest to wina parownika i chca mnie naliczyć 2tys zl za sam parownik bo podobno czujników ciśnienia i temperatury gazu nie da sie wymienić i trzeba cały parownik ... ogolnie pytanko... gdzie moge dostac taki parownik lub same czujniki? i czy to sa napewno te czujniki bo salon renault zdunek najpierw wymienił świece i kable potem wyregulował zawory, pozniej czujnik ciśnienia w kolektorze ssacym a teraz strzelaja na parownik ! bede wdzieczny za wszelka pomoc...

Re: RENAULT KANGOO PROBLEM Z FABRYCZNYM LPG

PostNapisane: sobota, 13 czerwca 2009, 07:11
przez branio
No ASO!!
Jedź do dobrego gazmena.

Re: RENAULT KANGOO PROBLEM Z FABRYCZNYM LPG

PostNapisane: sobota, 13 czerwca 2009, 09:31
przez wgemi
problem w tym ze zadni gazowcy nie chca sie tym zajac bo to francuska instalacja i wysyłaja mnie tylko do salonu :roll:

Re: RENAULT KANGOO PROBLEM Z FABRYCZNYM LPG

PostNapisane: sobota, 13 czerwca 2009, 09:43
przez Lucass
Z tego co się orientuję parownik nie jest dedykowany do konkretnego modelu instalacji. Jednym słowem nie jesteś skazany na parownik Sagema. Istotne jest, żeby parownik odpowiadał typowi instalacji (generacji) i mocy silnika. Ale to musi być naprawdę gazownik, któremu będzie się chciało. Poszperaj na różnych forach auto i nie tylko i szukaj takiego w swojej okolicy.
Nawiasem mówiąc 2 tys za parownik to rozbój :evil: . Są sklepy z artykułami do inst. gazowych. Szukaj w google. Czasem allegro
A jeszcze takie prozaiczne pytanie. Czy ktoś wymienił filtry gazu fazy ciekłej i gazowej?

Re: RENAULT KANGOO PROBLEM Z FABRYCZNYM LPG

PostNapisane: sobota, 13 czerwca 2009, 10:01
przez wgemi
filtry gazu zostały wymienione jako pierwsze po stwierdzeniu awari... a co do parownika... to problem z tym parownikiem jest taki ze są w nim dwa czujniki... ciśnienia i temperatury gazu które prawdopodobnie sa do wymiany tylko ze salon renault sprzedaje jedynie cały parownik.. w normalnych parownikach nie ma zadnych czujników... gdyż są one wczepione w silnik... znacie jakies adresy sklepów które mogły by sprowadzic z francji cały parownik lub czujniki w nim umieszczone oczywiscie taniej niz 2tys zl

Re: RENAULT KANGOO PROBLEM Z FABRYCZNYM LPG

PostNapisane: sobota, 13 czerwca 2009, 10:22
przez Lucass
W innych parownikach SĄ czujniki. Ewentualnie wyjścia na te czujniki. Tzn czujnik temperatury chyba przeważnie jest w parowniku, bo ważne jest jaką temperaturę ma parownik, a nie np blok silnika czy chłodnica.
W instalacjach sekwencyjnych jest jeszcze coś takiego jak dozator i to on odpowiada za sterowanie składem mieszanki i doprowadzenie jej do cylindrów. Powinien mieć elektromagnetyczny zawór odcinający. Może to kwestia tego zaworu... :roll: Albo silników krokowych dozatora.

Re: RENAULT KANGOO PROBLEM Z FABRYCZNYM LPG

PostNapisane: sobota, 13 czerwca 2009, 10:27
przez wgemi
a jeszcze takie pytanko... czy jak wymienie parownik.... to nie trzeba go jakos zestroić z reszta instalacji? bo tez dostalem takie informacje w salonie...

Re: RENAULT KANGOO PROBLEM Z FABRYCZNYM LPG

PostNapisane: sobota, 13 czerwca 2009, 13:18
przez branio
Odwiąż się od parownika :!:
Cała nowa instalacja gazowa sekwencyjna to 2200 :!:

Re: RENAULT KANGOO PROBLEM Z FABRYCZNYM LPG

PostNapisane: piątek, 4 grudnia 2009, 14:14
przez wgemi
problem całkowicie rozwiazany ! okazało sie ze gaz wogole nie dochodzi na listwe wtryskową ! wystarczyło na zapalonym silniku zdjąć wąż miedzy parownikiem i listwą wtryskową ! okazało sie ze gaz wogole nie leci i auto caly czas przełączało sie na benzyne ! filtr przed parownikiem był źle zamontowany i całkowicie blokowal dolot do parownika ! koszt naprawy 50zl i odpowiedni fachowiec

Re: RENAULT KANGOO PROBLEM Z FABRYCZNYM LPG

PostNapisane: środa, 24 lutego 2010, 22:55
przez wareks
Witam
Tak przy okazji
Czy ktoś do "nowego" próbował montować LPG i jeżeli tak to z jakim efektem?