Pracuje na stacji więc wiem gdzie może ginąć więc:
cysterna zlewa paliwo 
jest licznik - automatyczny - na cysternie i w zbiorniku -- co roku legalizacja lub jak cokolwiek jest nie tak
więc niby wszystko ok bo jako pracownik, który nic z tego nie ma patrzę kierowcy na ręce od momentu wjazdu na stacje. Alle - dopuszczalne różnice wskazań z raportów to 200 300 l i raz to się ustabilizuje i wskaże po powiedzmy 30 min od odjazdu cysterny ok. 30 l może więcej braków. To jest jedna możliwość
kolejna to to, że rozlicza się paliwo na podstawie zamówienia i przyjmuje że wszystko zostało zlane co jest nie prawdą bo zawsze 20 30 l w komorze cysterny zostaje. 
Jeśli nie wiecie cysterna prawie nigdy nie jest jednym zbiornikiem i często przywozi się nią i 4 rodzaje paliw. 
oczywiście można gdybać, że coś jeszcze po drodze ale kto by ryzykował od razu z pracy leci.
			
