Strona 1 z 4

siedzę sobię:-)

PostNapisane: poniedziałek, 20 listopada 2006, 13:17
przez lam3r
Właśnie siedzę sobię w serwisie... gwarancja kończy się za kilka dni i musiała być zgoda kierownika na gwarancyjne wykonanie napraw.
Oto one:

USTERKI:

1)Trzaski w kierownicy. Raz już było naprawiane.
2)Ciężko pracujące sprzęgło (im dłużej w trasie tym gorzej). Przy delikatnym naciskaniu sprzęgła wyczuwa się ocieranie linki.
3)Nawiew i klimatyzacja wyłączają się w pozycji „2”.
4)Centralny nawiew – pomimo zamknięcia, podczas szybkiej jazdy, powietrze jest przepuszczane do wnętrza kabiny. Raz już było naprawiane.
5)Metaliczne dźwięki (pojedyncze stuknięcie) podczas zmiany biegów oraz hamowania z rejonu drążka zmiany biegów. Od czasu spadku temperatury, pojawia się tylko podczas cieplejszych dni.
6)Sporadycznie pojawia się problem z zapłonem (ciepły silnik). Bądź po uruchomieniu i dodaniu gazu, silnik gaśnie.

Dokładnie taki dokument dostał ode mnie serwisant:-D
Dodam, że nie jestem jedyny "skangoorowany" Oprócz mojego są jeszcze dwa.

PostNapisane: poniedziałek, 20 listopada 2006, 13:46
przez branio
Oczywiście podpisaną kopię wziołeś dla siebie :!: 8)

PostNapisane: poniedziałek, 20 listopada 2006, 14:14
przez lam3r
branio napisał(a):Oczywiście podpisaną kopię wziołeś dla siebie :!: 8)

Dokładnie tak:-)

PostNapisane: poniedziałek, 20 listopada 2006, 14:54
przez Downunder
a siedzisz u ,,Jasiaka'' czy ,,Nawrota'' ?

Re: siedzę sobię:-)

PostNapisane: poniedziałek, 20 listopada 2006, 15:40
przez jon104
lam3r napisał(a):Właśnie siedzę sobię w serwisie... gwarancja kończy się za kilka dni i musiała być zgoda kierownika na gwarancyjne wykonanie napraw.
Oto one:

USTERKI:

1)Trzaski w kierownicy. Raz już było naprawiane.
2)Ciężko pracujące sprzęgło (im dłużej w trasie tym gorzej). Przy delikatnym naciskaniu sprzęgła wyczuwa się ocieranie linki.
3)Nawiew i klimatyzacja wyłączają się w pozycji „2”.
4)Centralny nawiew – pomimo zamknięcia, podczas szybkiej jazdy, powietrze jest przepuszczane do wnętrza kabiny. Raz już było naprawiane.
5)Metaliczne dźwięki (pojedyncze stuknięcie) podczas zmiany biegów oraz hamowania z rejonu drążka zmiany biegów. Od czasu spadku temperatury, pojawia się tylko podczas cieplejszych dni.
6)Sporadycznie pojawia się problem z zapłonem (ciepły silnik). Bądź po uruchomieniu i dodaniu gazu, silnik gaśnie.

Dokładnie taki dokument dostał ode mnie serwisant:-D
Dodam, że nie jestem jedyny "skangoorowany" Oprócz mojego są jeszcze dwa.


Powodzenia w realizacji tych, jakże trudnych zamierzeń i oby po fakcie kangoorek nie był w gorszej formie niż jest, :twisted: bo trudne zadania serwisowi postawiłeś

PostNapisane: poniedziałek, 20 listopada 2006, 16:49
przez skarb
Trudne i zaszczytne :lol: :lol: :lol:

PostNapisane: poniedziałek, 20 listopada 2006, 20:21
przez ROBAK
Trzymam mocno KCIUKI za pomyślne naprawienie :) :) :)

PostNapisane: wtorek, 21 listopada 2006, 09:02
przez lam3r
Hej... auto odebrałem około 16:30 - w serwisie byłem od 12:30.

Ad 1
nie zostało nawet ruszone - brak czasu:-)
Ad2
zamówiono linke sprzęgła - już druga:-)
Ad3
Naprawiono, ale jeszcze nie wiem jak.
Ad4
Na razie nie naprawono. Pracownik podejrzewa, że tak powinno być. Dlatego mam prośbę, jeśli ktoś może sprawdzić czy w Jego Kangoo jest podobnie. Chodzi o to, że podczas jazdy z prędkością pow. 80km/h i zamknietych nawiewach, z centralnego wieje:-( Można to też sprawdzić porrzez zamknięcie nawiewu i włączenie wentylatora.
Ad5
Tu mam problem. Sytuacja konsternacji, nikt nic nie wie - "ciężko będzie" - to komentarz serwisu:-)
Ad6
Wymieniono oprogramowanie.

Suma summarum jeste umówiony na kolejną wizytę, na 29.11.2006:-D

I jak wam się podoba praca serwisu?

Downunder - u Nawtora, a co?:-)

PostNapisane: wtorek, 21 listopada 2006, 11:48
przez shoti
Ad 4.

U mnie też tak wieje, ale nie pamietam czy tak było od poczatku więc tym bardziej nie wiem czy tak powinno być. swego czasu też mnie to nurtowało ale w końcu zostawiłem jak jest. Nie przeszkadza mi to zbytnio.

PostNapisane: wtorek, 21 listopada 2006, 13:05
przez Lucass
ad. 4
Wiać przy zamkniętej całkowicie przysłonie nie ma prawa!
I niech nie pie.... (sorry ale się wkur....( :wink: )), że tak ma być!
Jeżeli dalej tak będzie twierdził zapraszam do mojego skoczka na konsultacje. Wytłumaczę gościowi na czym polega działanie przysłony nawiewu centralnego i to ze szczegółami. Wiele nie wezmę :wink: Ot tyle, ile oni za diagnostykę. :lol: . Przysłona jest po to żeby można było zamknąć nawiew. Gdyby miało sobie z niego wiać to po kiego grzyba wogóle byłaby przysłona i jej regulacja.
Qurna ludzie, niby jest bezrobocie ale jak patrzy się na niektórych "pracowników" to normalnie wierzyć sie nie chce...
Ale to jest tak, że ci którym sie chciało robić są już w Irlandii. :evil: