Nareszcie bez kratki

Wiem jak coś zrobić lub mam wiedzę, którą chcę się podzielić z innymi

Nareszcie bez kratki

Postprzez Dziadek czwartek, 12 stycznia 2006, 16:41

Dzisiaj w majestacie prawa wywaliłem kratkę z mojego smochodu.
Nareszcie nie patrzę na świat przez kratę. HURA .
Wszyscy którzy nie odliczają vatu z paliwa w swoich kangoo mogą zrobić to samo.Koszt 300 pln. (wraz z przerejestrowaniem pojazdu w wydz.Komunikcji).
Pozdrawiam wszystkich kangoorowców :)
dziadek
fireway 1.5 dci drzwi/80KM/wiśniowy metalik
Avatar użytkownika
Dziadek
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 56
Dołączył(a): poniedziałek, 31 stycznia 2005, 00:00
Lokalizacja: Białystok

Postprzez sw czwartek, 12 stycznia 2006, 18:27

Tylko po co? Dzieki kratce mogę załadować auto po sufit (sanki, wózek, rowerek, itp). Bez kratki nie ma szans. Dzieki kratce mam też gdzie narty położyć. :)
Tylko dolną blachę warto odciąć, a górę zostawić
sw
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1255
Dołączył(a): poniedziałek, 5 stycznia 2004, 00:00

Postprzez czerja czwartek, 12 stycznia 2006, 21:56

ja też nie chcę demontować,przyzwyczaiłem się
żółty 1.2RN oklejony klubowo!
przebieg 202546
Avatar użytkownika
czerja
Kangooekspert
Kangooekspert
 
Posty: 945
Dołączył(a): poniedziałek, 19 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Boguszów Gorce

Postprzez MK piątek, 13 stycznia 2006, 08:10

Ja też 8) tylko muszę dół odciąć :wink:
Pozdrowienia Marcin
CLIO 3 1,6 16v 128KM GORDINI 2012r. - LPG STAG
Kangoo II 1,5dCi 115KM PRIVILEGE+ TomTom Edition 31.XII.2010r. srebrny
Porzuciłem akordeon, a szkoda.
Focenie wciąga!!! Jestem szumofobem i maniakiem ostrości!!!
Nikon D7100 Nikon D50


CHEVROLET SPARK M300 LS 1,2 16v 85KM 2010r. - LPG STAG - BYŁ!!!!
Avatar użytkownika
MK
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2004
Dołączył(a): poniedziałek, 24 maja 2004, 23:00
Lokalizacja: Cieszyn-Gród Trzech Braci

Postprzez Dziadek piątek, 13 stycznia 2006, 08:13

sw napisał(a):Tylko po co? Dzieki kratce mogę załadować auto po sufit (sanki, wózek, rowerek, itp). Bez kratki nie ma szans. Dzieki kratce mam też gdzie narty położyć. :)
Tylko dolną blachę warto odciąć, a górę zostawić


Po to ,że mam miejsce na rowery w środku i nie musze czepiać się po dachu.Narty kładę na bagażnik dachowy i nic mi na głowę nie kapie.
Po to ,że jak chcę rozłożyć siedzenie i przewieźć deskę surfingową to nie muszę kombinować .I wreszcie po to ,że jeżdżę normalnym samochodem tak jak został skonstruowany.Czy widzieliście gdziekolwiek na świecie oprócz Polski oczywiście 5-cio osobowego kangoora z żelazem za plecami.

Ale OK są różne gusta i potrzeby. :)
dziadek
fireway 1.5 dci drzwi/80KM/wiśniowy metalik
Avatar użytkownika
Dziadek
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 56
Dołączył(a): poniedziałek, 31 stycznia 2005, 00:00
Lokalizacja: Białystok

Postprzez misiek288 piątek, 13 stycznia 2006, 10:06

też jestem zdania, że bez kratki jest bardziej praktyczny. tyle tylko, że ludzie do różnych "rzeczy" używają kangoosi i niektórym może ona pomagać a innym przeszkadzać (jak mi) :lol:
Avatar użytkownika
misiek288
Kangooekspert
Kangooekspert
 
Posty: 537
Dołączył(a): czwartek, 10 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków

Postprzez czerja sobota, 14 stycznia 2006, 21:21

i tu się zgadzam z miśkiem288!kratka pomaga bo nic nie leci na łeb pasażerowi!ale zależy kto co przewozi...
żółty 1.2RN oklejony klubowo!
przebieg 202546
Avatar użytkownika
czerja
Kangooekspert
Kangooekspert
 
Posty: 945
Dołączył(a): poniedziałek, 19 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Boguszów Gorce

kratka?

Postprzez Jaro_Krakow poniedziałek, 23 stycznia 2006, 12:21

a jak jest procedura przerejestrowania? w marcu mija 3 lata i musze jechac na diagnostyke ?
Jaro_Krakow 1.5 dCi 80KM
Avatar użytkownika
Jaro_Krakow
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 99
Dołączył(a): piątek, 5 grudnia 2003, 00:00
Lokalizacja: KRAKÓW

Re: kratka?

Postprzez Dziadek sobota, 28 stycznia 2006, 10:44

Jaro_Krakow napisał(a):a jak jest procedura przerejestrowania? w marcu mija 3 lata i musze jechac na diagnostyke ?


1.Trzeba jechać na stację z uprawnieniami do wykonywania przeglądów technicznych i przedłużania ważności dow.rej. Tam wymontują kratkę ,wypełnią formularze zmieniające przeznaczenie samochodu z ciężarowego na osobowe kombi. Trzeba tylko zwrócić uwagę ,żeby dołączyli ksero urzędowego zezwolenia,że mogą to zrobić. Wystawią dwie faktury.Jedna z nich jest potrzebna do wydz.komunikacji.
Wszystko to trwa około 30 min.

2.Z dow.rej.,kartą pojazdu i wszystkimi dokumentami ze stacji idziemy do wydz.komunikacji i tam wprowadzają nowe dane .zajmuje to około 30 min.bo kolejek w tej sprawie brak :wink: .Po 30 dniach odbieramy nowy dowód. :D i jeździmy autem osobowym BEZ KRATKI.

KOszt całego przedsięwzięcia 300 PLN.

Jeżeli samochód był kupiony do firmy i został odliczony VAT to z tego tytułu nie ma żadnych problemów bo zmiana taka nic w tej kwestii nie zmienia.
Jeżeli samochód jest nadal amortyzowany to też nic się w tej kwestii nie zmienia. Chyba,że jest to amortyzacja dygresywna wtedy decyduje ładowność pow.700 kg.

Mam to na piśmie. 8)
dziadek
fireway 1.5 dci drzwi/80KM/wiśniowy metalik
Avatar użytkownika
Dziadek
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 56
Dołączył(a): poniedziałek, 31 stycznia 2005, 00:00
Lokalizacja: Białystok

Postprzez dpa poniedziałek, 30 stycznia 2006, 00:06

a jak kangurek jest starszy :) ( tzn sprzed 1999 roku) to po prostu można wyjąć kratkę i jeździć bez , bo w przepisach jest powiedziane że krartkę muszą mieć te rejestrowane po raz pierwszy po 1 maja 1999 r
z czego ja korzystam i kilku misiaczkom już nosa utarłem jak się czepiali
Darek Kangurek 1,4 RT I-sza rej 31-08-1998 I-szy właściciel :) bordo metalic 320 000 km (30-12-2006 qrde nie nadążam zmieniać ) z tyłu drzwi ostatnio doposażony GPS, CB i czujnik cofania :) i jedziemy dalej ;)
Avatar użytkownika
dpa
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 15
Dołączył(a): niedziela, 5 grudnia 2004, 00:00
Lokalizacja: Rybnik

Następna strona

Powrót do Wiem

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron