przez skarb sobota, 3 czerwca 2006, 14:54
Z tego co mię pan tłumikowiec tłumaczył to tłumik przelotowy posiada w środku to co normalny tłumik tylko poukłądane w inną stronę i nie hamuje przepływu spalin tak jak kat.
Nie wiem czy obniża temp. spalin ale napewno chroni następne 2 tłumiki bo jak masz rurę to Ci spaliny lecą w drugi tłumik, który nie jest chyba przystosowany(obliczony) do odbierania spalin bezpośrednio z kolektora i z tąd się szybciej może wysrać.
A propos przeglądu to podejrzewam, że bez katalizatora na przyżądzie może pokazać że więcej syfu leci w powietrze, ale skoro samochód mojej żony co stoi i czeka na kupca przeszedł przegląd z pękniętą tylną sprężyną, 0 amorków z tyłu, przednie do wymiany, brak tylnego prawego hamulca to myślę, że wycięcie kata to pikuś.
pozdro
2008 Kangoo II Privielege 1.5 dci 105 km - wszystkomający z cennika z wyjątkiem dachu szklanego.
2004 Kangoo I Helios 1.5 dci - 102 km