Problem 1.9D

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Re: Problem 1.9D

Postprzez tato niedziela, 8 stycznia 2012, 22:02

A jeśli niczego nie ubywa a jest olej w płynie chłodniczym to uszczelka pod głowicą do wymiany czy też chłodniczka oleju pod filtrem oleju nieszczelna - zgaduj zgadula? :roll:
Avatar użytkownika
tato
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 180
Dołączył(a): wtorek, 6 marca 2007, 00:00
Lokalizacja: Trzcianka

Re: Problem 1.9D

Postprzez krol1988 poniedziałek, 28 września 2015, 16:33

podbijam do pytania.. podobne objawy, lecz bez spadku mocy.
ten sam silnik
rano nie chce odpalić, a jak odpali, to siwy dym :)

pluje spod korka olejem, w zborniku płynu chłodniczego grzybowa z winiar (brązowa ciecz)

spod korka oleju dymi na ciepłym.

pod korkiem oleju nie ma "masła"

kontrolki bez zmian

wiecej nie wiem..
krol1988
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 50
Dołączył(a): poniedziałek, 27 lipca 2015, 07:16

Re: Problem 1.9D

Postprzez MK wtorek, 29 września 2015, 08:26

Uszczelka pod głowicą.
Standardowo są 2 warianty:
1) olej>do wody (ty tak masz);
2) woda>do oleju (wzrasta poziom oleju)
Pozdrowienia Marcin
CLIO 3 1,6 16v 128KM GORDINI 2012r. - LPG STAG
Kangoo II 1,5dCi 115KM PRIVILEGE+ TomTom Edition 31.XII.2010r. srebrny
Porzuciłem akordeon, a szkoda.
Focenie wciąga!!! Jestem szumofobem i maniakiem ostrości!!!
Nikon D7100 Nikon D50


CHEVROLET SPARK M300 LS 1,2 16v 85KM 2010r. - LPG STAG - BYŁ!!!!
Avatar użytkownika
MK
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2004
Dołączył(a): poniedziałek, 24 maja 2004, 23:00
Lokalizacja: Cieszyn-Gród Trzech Braci

Re: Problem 1.9D

Postprzez krol1988 środa, 30 września 2015, 13:07

MK napisał(a):Uszczelka pod głowicą.
Standardowo są 2 warianty:
1) olej>do wody (ty tak masz);
2) woda>do oleju (wzrasta poziom oleju)



napiszesz mi coś wiecej o problemie i możliwości jego rozwiązania (mechanik ze mnie żaden),

szacunkowe koszta, i konsekwencje nie zrobienia tego w ciągu najbliższych 100km? (wóz cały czas pracuje )
krol1988
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 50
Dołączył(a): poniedziałek, 27 lipca 2015, 07:16

Re: Problem 1.9D

Postprzez MK piątek, 2 października 2015, 07:45

Konieczna wymiana uszcz.pod głowicą + planowanie (szlifowanie) powierzchni głowicy. Koszt - ok.1000zł (Pod warunkiem, że nie pękła głowica -wtedy do wymiany).
Do zrobienia w trybie b.pilnym, lepiej nie jeździć.
Pozdrowienia Marcin
CLIO 3 1,6 16v 128KM GORDINI 2012r. - LPG STAG
Kangoo II 1,5dCi 115KM PRIVILEGE+ TomTom Edition 31.XII.2010r. srebrny
Porzuciłem akordeon, a szkoda.
Focenie wciąga!!! Jestem szumofobem i maniakiem ostrości!!!
Nikon D7100 Nikon D50


CHEVROLET SPARK M300 LS 1,2 16v 85KM 2010r. - LPG STAG - BYŁ!!!!
Avatar użytkownika
MK
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2004
Dołączył(a): poniedziałek, 24 maja 2004, 23:00
Lokalizacja: Cieszyn-Gród Trzech Braci

Re: Problem 1.9D

Postprzez krol1988 czwartek, 22 października 2015, 12:56

buahahaha (demoniczny śmiech) :lol:
1k pln....
ok.. czyli czas na wywleczenie slupka (silnika bez osprzętu) z jakiegoś jeżdżącego dawcy (koszt słupka +- 500pln) i wtachanie go do kangura w trybie natychmastowym.
powiedzcie czy słupek z megane, clio lub 19 64 km bedzie ok?
jeśli tak, to zakup dawcy -> przeszczep-> sprzedaż reszty części na alledrogo -> jeździ kangur :)
zawsze ten system działal.

dziękuję za pomoc :)
krol1988
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 50
Dołączył(a): poniedziałek, 27 lipca 2015, 07:16

Poprzednia strona

Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron