Lukas: takie huśtanie obrotów to będzie z dwóch przyczyn
nadmiar lub brak paliwa
albo nie dostaje
albo zalewa
zalewa jak ma będne dane do przygotowania dawki paliwa w zalezności od każdego z czujników:
- położenie pedału (nota bene u mnie z pedału też wychodzi linka ale tylko przez przegrodę ogniową - ze 25 cm - a potem jest potencjometr...)
- temperatury: silnika i powietrza
- podciśnienia
- czujnika spalania stukowego
ale nie dostarcza jak coś w układzie: przyduszony przewód; słaba pompa; narastający syf gdzieś; przyduszający zaworek choćby przelewowy
i przypomnę: pod wpływem temperatury elementy lubią się kleszczyć i zacinać...
Pompa może się przegrzewać i nie dawać ciśnienia/wydatku...
Jakiś zawór podwieszać...
Silnik krokowy przepustnicy może się zacinać... i po prostu nie otwierać przepustnicy czy też sama przepustnica może się blokować/ przycierać na osi na ciepło!
To wcale nie musi być z elektryki bo to na bank zostawiałoby ślad w komputerze!
Dla mnie potrzebna jest bardziej konkretna rozmowa z wlaścicielam/użytkownikiem auta. A on bywa ...jak bywa.