Witam
Jeżeli napisałem w złym dziale to proszę o przeniesienie do innego działu Dziękuję
Postaram się napisać jak najkrócej.
Naprawę kangurka podzieliłem na parę etapów a najważniejszym z nich jest uruchomienie silnika!!
W 2012 kupiłem kangurka , silnik chodził bez zarzutów !! ( wymiana oleju ,filtrów zaraz po zakupie, przebieg 203050 km)Niestety w 2014 r podczas ruszanie i wbiciu 2 biegu zaświeciły się wszystkie kontrolki i silnik zgasł,"mechanik" stwierdził że to jeden lejący wtrysk(reszta jest ok bo sprawdzał )Po "naprawie" silnik na biegu jałowym pracował głośno i nie równomiernie , zwróciłem mu uwagę na pęcherze powietrza w układzie paliwowym (ok 4 cm)stwierdził że wszystko ok.Wbita 1 auto ruszyło natomiast po wbiciu 2 biegu znowu wszystkie kontrolki się zaświeciły i silnik zgasł, z powrotem na warsztat (silnik odpalony na Plak-u przez mechanika).stwierdził że pozostałe wtryski siadły?? Po ponad 2 miesięcznej "naprawie"w dniu odbioru auta "mechanik" zużył duże opakowanie Plak-a w celu uruchomienia silnika , niestety auto z powrotem na lawecie do domu.Na 2 dzień w garażu pod autem plama , cała ropa z układu paliwowego wyciekła , na wysokości prawego przedniego koła oraz znikł płyn chłodniczy (rozszczelniona chłodnica ?? ) Od tamtej pory czyli ponad 3 lata auto tylko stało .
Od czego zacząć naprawę , wymianę, na co zwrócić uwagę ??? ( układ paliwowy - silnik)
kangurek to 1,5 DCI z 2005 r (65 KM)
wersja KCR7BF
kod fabryczny silnika K9K A7
w 2010 była regenerowana pompa wtryskowa przez poprzedniego właściciela
zamieszczam zdjęcie jak ten "mechanik naprawił " hamulec ręczny ( jego słowa :delikatnie trzeba będzie wyregulować i będzie działał hamulec )dlatego czasami mam czarne myśli że z silnika może być miazga
Pozdrawiam