witam ponownie
Wiec:
silnik z osprzedtem i transportem udalo mi sie wyrwac za ok 1500
wiazke i lape dostalem juz w tej cenie
komputer 300 i niestety nastepne 300 za wywalenie immobilizera z niego
moze uda sie to w przyszlosci zrobic samemu musze nad tym popracowac teraz nie bylo na to czasu.
do tego jeszcze nowy rozrzad 300
oliwa ok 120
swiece 28
pasek 25 osprzetu
napinacz paska osprzetu 75
warto tez zwrocic uwage w przypadku k4m na cewki oryginalne sagem'a padaja dobrze zeby juz byly zmienione na denso bo inaczej to w przyszlosci koszt kilku stowek za sztuke (sa 4ry)
Jesli chodzi o remontowanie to wlasnie koncze kangura E7J na wielopumktowym wtrysku dam wam jutro znac co z tego wyszlo. Generalnie z E7J jest tak ze doly sa w wiekszosci przypadkow w porzadku, (mialem nawet okazje rozebrac ostatnio takiego po 300kkm i byl git) natomiast padaja czapki koszt zrobienia czaki na lux to okolo 4ech stowek (zawory wydech nowe, szlifowanie dolotowych, szlifowanie gniazd, uszczelniacze i planowanie).
Walczylem z nierowna praca na wolnych obrotach i klopotami po odpaleniu. Obstawiam ze to problem wypalonych gniazd zaworowych i wyklepanych zaworow. Jesli to nie to, wowczas owy kangur splonie
--
Pozdrawiam Ziggy