Wytrzymałość kangurka 1.5dci 80KM

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Postprzez dempsej niedziela, 3 września 2006, 09:34

Mój właśnie dobija do 100000 :] i jak narazie tylko przeglady, tarcze, 2 razy klocki, pompa wspomagania (to chyba standard ;P) i malowanie gwarancyjne :]. A no i czasami kontrolka airbagu sie swieci, ale nie chce mi sie lutowac tej zlaczki narazie. Przezyl nawet rozjechanie znaku drogowego. Znak polegl ;P, kangur tylko sobie zderzak podrapal, mozna powiedziec, ze go zjadl, heh :wink:
ObrazekObrazek
Był sobie zielony Kangur 1.5 dCi 80 KM + cośtam jeszcze, Privilege, klapa , ale pojechał w dobre ręce.
http://dempsej.deviantart.com, http://www.flickr.com/photos/dempsej/ - moje zdjęcia
Avatar użytkownika
dempsej
II Vice Kangoomistrz 2009
II Vice Kangoomistrz 2009
 
Posty: 789
Dołączył(a): czwartek, 24 listopada 2005, 00:00
Lokalizacja: Okolice Wawy

Postprzez luiz wtorek, 11 września 2007, 21:44

Witam ja przejechałem już 138690 (helios 1,5 )2002R
i wymieniłem:
pompa wspomagania
kompresor -klima
połoś
maglownice
łożyska przednie
amory tył
a reszta wynika z codziennej eksp..klocki tarcze olej filtry..........
tankuje na shelu i jestem zadowolony i nie mam problemów olej elf-ik(2 razy w roku)sezon letni i zimowy
pozdrawiam!!!
Avatar użytkownika
luiz
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 5
Dołączył(a): wtorek, 14 lutego 2006, 00:00
Lokalizacja: Warszawa-Ursus WK.......

Postprzez dempsej wtorek, 11 września 2007, 21:48

134000 km:

pompa wspomagania ~90000km
oleje
filtry
klocki
tarcze przod
koncza sie opony letnie

Cos z nim, tfu, nie tak?

A, no i standardowo kontrolka od poduszki...
ObrazekObrazek
Był sobie zielony Kangur 1.5 dCi 80 KM + cośtam jeszcze, Privilege, klapa , ale pojechał w dobre ręce.
http://dempsej.deviantart.com, http://www.flickr.com/photos/dempsej/ - moje zdjęcia
Avatar użytkownika
dempsej
II Vice Kangoomistrz 2009
II Vice Kangoomistrz 2009
 
Posty: 789
Dołączył(a): czwartek, 24 listopada 2005, 00:00
Lokalizacja: Okolice Wawy

Re: Wytrzymałość kangurka 1.5dci 80KM

Postprzez michal sobota, 1 marca 2008, 15:11

145 tyś - poza olejami , filtrami, klockami, zawieszeniem przednim i amortyzatorami tylnymi, rozrządem
silownik w drzwiach ,kółko alternatora i dwa razy przednie prawe łożysko.

i ta cholerna złączka, która nieźle napędziła mi strachu, (po zastosowaniu reguły śruby prawoskrętnej w stosunku do przewodów na których wisi problem w końcu zniknął...

wtryski działaja, turbina też, pompa wspomagania ok. (niestety nic nie jest wieczne. stuk, stuk)
michal
helios 1.5 dci
Avatar użytkownika
michal
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 244
Dołączył(a): niedziela, 9 listopada 2003, 00:00
Lokalizacja: warszawa

Re: Wytrzymałość kangurka 1.5dci 80KM

Postprzez Jacky sobota, 1 marca 2008, 16:13

Witaj,
90 kkm - turbina (wymieniona na koszt Renault na szczęście)
135 kkm - wtryskiwacze, już nie wymieniałem, ale nie zrażony
zamieniłem na nowego torbacza
Kangoo 1.5dCi Helios 2002/Noc Kairu
Kangoo 1.5dCi Helios 2007/Gwiezdny Pył
Obrazek
Avatar użytkownika
Jacky
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 45
Dołączył(a): niedziela, 10 lutego 2008, 00:00
Lokalizacja: Gliwice

Re: Wytrzymałość kangurka 1.5dci 80KM

Postprzez kavka środa, 21 maja 2008, 22:29

U mnie poprawka ;) Przy 118 kkm padł EGR ;) Ale po wymianie hula znów jak nowy :D
Obrazek
Avatar użytkownika
kavka
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1514
Dołączył(a): sobota, 16 lipca 2005, 23:00
Lokalizacja: Jaworzno

Re:

Postprzez michal poniedziałek, 24 sierpnia 2009, 22:05

michal napisał(a):właśnie mam 100400km :D :D
z listy tylko rozrząd i pompa wodna (wymiana planowa)
- trzy lata = trzy wizyty na przeglądzie (a pewnie są tacy co sami zmieniają olej i filtry)

zmieniałem jeszcze klocki, szczęki, łożysko,przedni lewy drążek

ale centralny w drzwiach :evil: - każde już rozkręcałem....

uzupełniam:
rozpadło sie kółko alternatora (120 tyś)
wymiana świec żarowych (155 tyś)
zaczął szwankować wtrysk - profilaktycznie wymiana wszystkich 165 tyś
pękły drążki skrętne tylnej belki (165 i 179 tyś)

ponadto tuleje i sworznie wachaczy , amortyzatory, drązki , końcówki , przeguby , oleje ,filtry ,klocki

teraz znowu będzie ogółem 10 wizyta w serwisie , a jednocześnie 6 przegląd (180 tyś)
jak na 7 lat eksploatacji nie jest najgorzej....
michal
helios 1.5 dci
Avatar użytkownika
michal
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 244
Dołączył(a): niedziela, 9 listopada 2003, 00:00
Lokalizacja: warszawa

Re: Wytrzymałość kangurka 1.5dci 80KM

Postprzez Borntobe wtorek, 3 listopada 2009, 21:16

Witam

Chciałbym się na wstępie przywitać z wszystkimi obecnymi aktywnymi użytkownikami forum.

Jestem właścicielem Kangoo 1,5dci 82km od nowości (2004r) i chętnie podzielę się informacją co od tamtego czasu przerabiałem ;):

Wymiany elementów z grupy podstawowych, zużywanych podczas codziennej eksploatacji samochodu jak: opony, tarcze, klocki, filtry, łożyska, rozrząd, świece oraz drążki kierownicze czy sworznie itp. nie wymienię, bo praktycznie w każdym samochodzie z przebiegiem 150tyś (użytkowanym na polskich drogach - uwaga dotyczy dwóch ostatnich) są to elementy napraw bieżących. A więc zaczynamy:

Informacje o przebiegu są orientacyjne i zaokrąglane do równych wartości
10 000 przebiegu - początek problemów ze spadkiem mocy (po 3 wizycie w przeciągu kilku tyś km i przeprogramowaniu wtryskiwaczy problem zniknął)
33 000 przebiegu - 4 wtryskiwacze (koszt ASO - gwarancja)
33 200 przebiegu - 4 wtryskiwacze + kompleksowe czyszczenie układu zasilania (na moj koszt ze wzgledu jak to twierdziło ASO - złą jakość paliwa w baku)
33 217 przebiegu - 4 wtryskiwacze i pompa paliwa (na koszt ASO, bo opiłki metalu z pompy zajechaly wtryskiwacze ;) ) - nie będę tutaj dodawał moich komentarzy, ale każdy chyba dojdzie do pewnych oczywistych wniosków.
35 000 przebiegu - przy dużym obciążeniu (powyżej 100km/h i pełnym przyspieszaniu, po kilku sekundach pojawiała się dyskoteka kontrolek (silnik, STOP, świece) - przyczyną były błędy mechaników ASO przy wymianie wtryskiwaczy miesiąc wcześniej (3 cylinder)
45 000 przebiegu - problemy z bocznymi drzwiami jak się okazało standardowe :p
38 000 przebiegu - przez kilka dni nie palil jeden cylinder, ale w drodze do serwisu problem ustąpił
48 000 przebiegu - pierwsze problemy z pompą wspomagania, czasem się nie załączała
55 000 przebiegu - problemy z fabrycznym radiem, zakupione nowe
61 000 przebiegu - alternator do regeneracji
67 000 przebiegu - 2 wiązki podgrzewania tylnej szyby przestały działać (jak by nie patrzeć te na samym środku :D )
76 000 przebiegu - pierwsze problemy z powłoką lakierniczą
71 000 przebiegu - problem z przełącznikiem elektrycznych szyb (prawa strona)
91 000 przebiegu - samoczynne zapalanie sie swiatła w kabinie (powód zamek tylnej klapy)
99 000 przebiegu - co jakiś nieregularny czas zapala się kontrolka poduszki i po jakimś czasie gaśnie
105 000 przebiegu - powrót problemu bocznych drzwi j/w
130 000 przebiegu - paskudne problemy z powłoką lakierniczą (z tylnej klapy odpadają kawałki lakieru.....)
139 000 przebiegu - padł wtryskiwacz na 3 cylindrze
148 000 przebiegu - odzywa się łożysko oporowe sprzęgła - ze względu na koszty robocizny pada decyzja o wymianie kompletnego sprzęgła
148 300 przebiegu - pompa wspomagania albo nie działa (wtedy dodatkowo utrudnia kręcenie przez olbrzymie opory) albo działa wydając głośne ostatnie życzenie "wymien mnie jak najszybciej" ;))
0 - 150 000 przebiegu - Podczas eksploatacji co jakiś czas pojawiąją się problemy natury elektrycznej (radio, oświetlenie, instalacje elektryczne)

Gdybym powyższy spis zagęścił bieżącymi naprawami wymienionymi na wstępie, wątpię czy znalazłoby się 5000km z rzędu które przejechałem bez jakiejś ingerencji :>. Jednak sympatia jaką darzę Kangoo już kilka razy odwiodła mnie od sprzedaży tego samochodu... Jeszcze gdyby serwisowanie go było tańsze + więcej zamienników części, nie zwróciłbym uwagi na problemy związane z eksploatacją tego samochodu :D

Pozdrawiam serdecznie
Borntobe
1.5dCi (82KM), 2004r kaleido / Gwiezdny pył
Borntobe
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 3
Dołączył(a): wtorek, 3 listopada 2009, 20:08

Re: Wytrzymałość kangurka 1.5dci 80KM

Postprzez Wiz wtorek, 3 listopada 2009, 21:44

Jak bys wczesniej zajrzal na to forum to bys wiedzial ze sie nie kupuje KANGOOrkow a tym bardziej 1.5dCi :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol:
P.S. Zapraszamy do dzialu Jestem tu nowy
ANTYKLUBOWICZ
STOPER DROGOWY :D
smoke tires not drugs
Aktualnie czerwone Clio 3 ph 1, choć wole żony niebieskie Clio 4 GT :)


Avatar użytkownika
Wiz
Użytkownik zbananowany
 
Posty: 1967
Dołączył(a): sobota, 26 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Moim domem praca, dom hotelem :(

Re: Wytrzymałość kangurka 1.5dci 80KM

Postprzez Rafal1504 środa, 4 listopada 2009, 07:59

Jakiś pechowy model ja od nowości wymieniłem na gwarancji tylko grzajki płynu chłodzącego w tej chwili ponad 50tkm i bez problemów, odpukać :D
Pozdrawiam Rafał
Obrazek

1,5 dCi Oasis 70 KM 2007 Klima, hak, radio CB
Avatar użytkownika
Rafal1504
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 164
Dołączył(a): niedziela, 18 listopada 2007, 00:00
Lokalizacja: k/Kalisza

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron