Po dzisiejszych pracach pali przy dotknięciu kluczyka , ciekawe jak długo HE ,HE ,HE,




====================================================================
1,9dTi,2001r,osobowy samczyk,zielony metalik,klima,4jaśki,podgrzewane dupki itd.
L-irek napisał(a):Dziś zabrałem się do sprawdzenia wiązki , zanim podejmę ten heroiczny krok i spróbuję ominąć wiązkę ( i połączyć sygnał GMP)bezpośrednio z kompem . Wypiąłem kable z kompa i wykręciłem jeszcze raz dla sprawdzenia czujnik i przy okazji pomierzyłem oporności dwóch czujników - oryginalny , który mechanik wyjąc z mojego bolida ( sądzę , że jest dobry , bo nic zmiana nie wniosła ) - 678 Om i podróbki w tej chwili zamontowanej z EPS - 857 Om . Ciekaw jestem czy ktoś też już mierzył tą rezystancję ??? Pomierzyłem też wiązkę pod względem przepływu - żadnego zwiększonego oporu i ewentualnego przebicia do masy , czy też plusa - i tu też wsio O.K. Zawsze jednak jest jeszcze możliwość przebicia po drodze do kompa do np. sygnału jakiegoś innego czujnika ????? Tego jednak nie da się zmierzyć . Co do błędów na kompie to u mnie wyskakuje USTERKA SPORADYCZNA - brak kontaktu z czujnikiem . I jak to teraz po pomiarach interpretować ????
Po dzisiejszych pracach pali przy dotknięciu kluczyka , ciekawe jak długo HE ,HE ,HE,![]()
![]()
![]()
![]()
====================================================================
1,9dTi,2001r,osobowy samczyk,zielony metalik,klima,4jaśki,podgrzewane dupki itd.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości